Onko teillä yhtään facebook- kaveria kenen päivityksiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikatus-kyylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kikatus-kyylä

Vieras
.. seuraatte mielenkiinnolla? Sellainen kuitenkin kelle että välttämättä vastaa/tykkää kuin kerran kuussa?
Mulla on yksi lapsuudenkaveri. Sen päivtykset on aina niin hienosti saneltu, että hymyn pistää huulille. :D
Ja vaikka tapahtuma olis huono/surullinen/vihainen, niin hän vain jotenkin kirjoittaa päivitykset niin että niistä paistaa AINA huumori.
Mukavaa luettavaa, kertakaikkiaan. :)

Mulla yksi sellainen mielenkiintoinen, joka päivittää facebookkiaan monta kertaa päivässä. Mutta hänen viestit ei suinkaan huvita vaan ärsyttää. Hän kun ilmoittaa aina niin voimakkaasti kaiken ja on niin vahvasti mieltä joka asiaan mitä linkittää esim. päivän uutisista. Luen ja pidättelen itseäni, etten vastaisi jotain nasevaa takaisin.

Öäää.... ei ole ketään tiettyä. Tosin olen kiinnostunut yleensäkin, että mitä joku vanha luokkakaveri, jolle en välttämättä edes ole jutellut silloin kun olimme samalla luokalla, saattaa kirjoitella. Yleensäkin kiinnostaa, mitä ihmiset tekee ja mitä heille kuuluu, vaikka en pahemmin tunnekaan. Sitten saatan lukea vanhan tuttuni ja jonkun hänen minulle tuntemattoman kaverin pitkiä keskusteluja mielenkiinnolla. :D

Itse en nykyään jaksa enää edes päivittää, koska tuntuu, ettei moniakaan kiinnosta, koska itselläni ei ihan kauheasti oikeita kavereita ole. Kiinnostaako ihmisiä yleensäkään jonkun vanhan tutun peruskuulumiset?

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;23627861:
Mulla yksi sellainen mielenkiintoinen, joka päivittää facebookkiaan monta kertaa päivässä. Mutta hänen viestit ei suinkaan huvita vaan ärsyttää. Hän kun ilmoittaa aina niin voimakkaasti kaiken ja on niin vahvasti mieltä joka asiaan mitä linkittää esim. päivän uutisista. Luen ja pidättelen itseäni, etten vastaisi jotain nasevaa takaisin.

Mulla sama homma. Mulla tää ystävä kertoo lähes kaiken mitä päivän aikana tekee.. Ärsyttää niin paljon, että välillä pitää laittaa hänen päivityksensä piiloon..

Mulla on yks kamu, jonka elämää saan seurata kuin avointa kirjaa. Hän on tilittänyt pilkuntarkasti avioeronsa, huoltajuuskiistansa, eksänsä väkivaltaiset vainoamiset, lähestymiskiellon hankinnat ja kaikkea mitä kuvitella saattaa. En tarvitse ainuttakaan saippuaoopperaa, riittää kun avaan fb:n! :D

Yhteistyössä