Onko teillä vauvakuume joka ei lopu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelijä

Vieras
Mietin vaan kun luin vauva lehdestä sen jutun että kun vauvakuume ei lopu, mikä on siihen syynä? Onko niin että naiset joilla on jatkuva vauvakuume tarvivat itse paljon hellyyttä ja läheisyyttä ja vauva kun rakastaa ehdoitta niin purkavat sen oman läheisyyden halun sillä kun saa hoivata,helliä ja rakastaa. Eikö jatkuva vauvakuume ole niinkuin pakkomielle jo?

En tiedä onko mulla, sen näkee sit joskus loppuuko tää ollenkaan..

Mutta sitä en allekirjoita kun jossain oli että vauvakuumeilijat on kokeneet helpon raskauden ja vauva-ajan. Meillä on ollut yhtä sun toista mutta kuumetta on vaan kun kuopus on 1v2kk...

olen vissiin ainut nainen joka kokee näin,
meillä oli yksi lapsi ja halusin väkisin toisen, aivan kaamea vauvakuume, lasta ei kuulunut oli tosi vaikea tulla raskaaksi, ja nyt kun sen toisen lapsen saimme en haluakaan häntä
en jaksakaan, miten helppo olisi yhden lapsen kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja :
olen vissiin ainut nainen joka kokee näin,
meillä oli yksi lapsi ja halusin väkisin toisen, aivan kaamea vauvakuume, lasta ei kuulunut oli tosi vaikea tulla raskaaksi, ja nyt kun sen toisen lapsen saimme en haluakaan häntä
en jaksakaan, miten helppo olisi yhden lapsen kanssa

Haluatko kolmatta vai loppuiko vauvakuume? Varmasti sinulla helpottaa kun lapset kasvaa:) voimia!

Yhteistyössä