T
Tylsimys
Vieras
Mulla on aina ihan sika tylsää kun on vapaata töistä. Kotona ei oo mitään puuhailtavaa, kaupoissakaan viitti kuljeskella, siis sillon ku ne on auki, vapaat sattuisi viikolle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli kotona on tylsää mutta töissä on kivaa?
Mulla taas toisinpäin. Työ on mulle sitä mitä pitää tehdä, että saa rahaa. Kotona mun oikea elämäni on, tää on tärkeintä. Eikä todellakaan tylsää, verrattuna työntekoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli kotona on tylsää mutta töissä on kivaa?
Mulla taas toisinpäin. Työ on mulle sitä mitä pitää tehdä, että saa rahaa. Kotona mun oikea elämäni on, tää on tärkeintä. Eikä todellakaan tylsää, verrattuna työntekoon.
Tottakai mielellään on kotona kun töissä, mutta on töissäkin kivaa kun on hyvä työporukka, mutta kotona on tylsää kun ei oo oikein mitään tekemistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli kotona on tylsää mutta töissä on kivaa?
Tottakai mielellään on kotona kun töissä, mutta on töissäkin kivaa kun on hyvä työporukka, mutta kotona on tylsää kun ei oo oikein mitään tekemistä.
Sulla ei oo kotona hyvää porukkaa ilmeisestikään?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli kotona on tylsää mutta töissä on kivaa?
Sulla ei oo kotona hyvää porukkaa ilmeisestikään?
Miehen kanssa kaksistaan asutaan, ei jaksa senkään seura aina kiinnostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli kotona on tylsää mutta töissä on kivaa?