onko teillä tuntunu tältä ennen synnytystä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vinci

Jäsen
29.11.2005
745
0
16
alapäässä tuntuu supparin tai jos vauva puske niin ihan kuin olis emätintä pitkin tulossa kupla joka ei kuitenkaan tule ulos asti??

mulla ollu muutamana ehtoona jo kipeitäki suppareita tais iis puolikipeitä mutta ne on loppunu ku seinään yöllä...

mut mietin tota "kuplatunnetta" et onko se normaali tunne vai onko vedet menossa jos sikiöpussi vai mikä se on tunkee ulospäin vai mikä...

tuntuu ihan kuin alkais sisältäpäin kasvaan joku pippeli joka kuiteskin pysähtyy tuohon suulle eli ei tule ulos mitään eikä "kupla" puhkeekaan vaan tavallaan katoaa takasin päin tai pieneksi tai jotain... :whistle:

onko teillä ollu tollasta jos on vedet menneet tai yleensäkkään lopussa??

paikat on iltasin kipeät ja kun yöllä herää vessaan niin ei meinaa päästä käveleen tms.

rv 40+2 tänään ja oon jo kovasti kaikista näistä "vaivoista" haluamassa eroon :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:29 vieras kirjoitti:
Kyllä se siitä, veikataas että ensyönä tulee lähtö. Kaikkia tuntemuksiahan sitä on jos niitä alkaa seuraamaan, joko suoles on lähtenyt tyhjääntymään?

sitä taas on vaihtelevasti ollu tässä kahen viikon aikana...vk 38 oli vatta selanen kahtena päivänä ja tuli kivuttomia suppareita ja vk 39 samoin...

nyt ei sit oo mitään muuta kuin normaalia kakkaa tullu ehkä useemmin päivässä kuin ennen...

en mää muuten hermoilis mutta olis se mukavaa kun tietäs jo illalla että lähtö tulee niin vois esikon viedä hoitoon mummulle jo illalla kun eihän sitä kannata herättää yöllä ja viedä sinne kun ei tuo takasin nuku...joten joudutaan herättään mummu joka ajaa meille loppu yöksi jne..ja se ei osaa nukkua kuitenkaan vieraassa sänkyssä :whistle:

Mulla oli just samanlainen tunne. Tunsin voimakkaan lähes kivuttoman supparin aikan aettä joku tulee ulos emättimestä...Menin sitte vähä myöhemmin synnyttään niin kalvorakko se siellä jo pullisteli ukona...Eli sullaki varmasti kalvot pullottaa vähän kohdunsuulta...Kohta luulisi lähdön tulevan... ONNEA! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 15:34 aliina1 kirjoitti:
Mulla oli just samanlainen tunne. Tunsin voimakkaan lähes kivuttoman supparin aikan aettä joku tulee ulos emättimestä...Menin sitte vähä myöhemmin synnyttään niin kalvorakko se siellä jo pullisteli ukona...Eli sullaki varmasti kalvot pullottaa vähän kohdunsuulta...Kohta luulisi lähdön tulevan... ONNEA! :hug:

ai kun ihanaa että jollakin tällänen tunne ollu..luulin jo että päässä taas vikaa...siis mulla että kuvittelen tänki...toivotaan että sitä se olis...

menikö sulla tuosta tunteesta montaki päivää synnytykseen???

Yhteistyössä