Onko teillä sodastream jet? minkälainen on? kokemuksia kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soda

Vieras
sodastream jetistä kokemuksia? kauan tuollainen hiilihappopatruuna sitten kestää ja miten se vaihto uuteen tapahtuu?
tuleeko tuosta kyllä hyvää esim kolalimpsaa? maistuuko pelkkä soodavesi hyvältä?

kertokaahan kokemuksia :)

Meillä on Wasser mixx.Tulee tosi hyvää vissyä ja limsaa.Hiilihappopatruunalla saa tässä koneessa 60 litraa vissyä tms.ja maksaa 10?.Helppo on vaihtaa uuteen,vanha viedään kodinkoneliikkeeseen vaihdon yhteydessä.

MEiltä löytyy. Hiilihappopulosta saa n. 50-60 litraa juomaa. Riippuen "pöräysten" määrästä, mitä laitat vesipulloon sitä hiilihappoa.

Ohjeessa oli, et 3-5 pöräystä, mut mielelläni laitan sen 5, koska se colalitku tai muu mitä sinne laitat, ni laimentaa sitä hieman. Alkuun kun laittoi vaan 3 pöräystä, eikä vesikään ollu ihan jääkylmää, niin cola maistui väljähtäneeltä Lidlin colalta. Mut kun oppi tekemään, ni hyvää se on. Kyllä Pepso Max on parempaa, mutta tuohon on tottunut.

Ja sinne voi laittaa sekaan miltei mitä vaan. Päärynämehusta saa kuin smurffilimpparia, vadelmamehusta muumilimpparia, limemehusta kuin spritea. Itse en pelkästä soodavedestä tykkää, mut mies juo sitä aika paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:
Meillä on Wasser mixx.Tulee tosi hyvää vissyä ja limsaa.Hiilihappopatruunalla saa tässä koneessa 60 litraa vissyä tms.ja maksaa 10?.Helppo on vaihtaa uuteen,vanha viedään kodinkoneliikkeeseen vaihdon yhteydessä.

Missä näitä wasser mixejä myydään? paljonko nää maksaa?

Meillä on Sodastream Pure ja kovassa käytössä on ollut vuoden verran. Mä oon tauntaunin kans samaa mieltä siitä, että Pepsi Max on parempaa kuin laitteen cola, mutta muihin cola-juomiin verrattuna sekä koneen light-, että normicola on musta ihan yhtä hyviä.

Jos energiajuomia tykkää juoda, niin mun mielestä soda streamin Xstream pesee red bullin, batteryn ja edin ihan 6-0 ja hintahan on vain murto-osa siitä, mitä noista saa pulittaa kaupassa.

Maustettujen cola-juomien ystäville vinkiksi, että vaniljauutetta sekaan laittamalla tulee tosi hyvää vaniljacolaa, sitruunamehutujauksella hyvää sitruunacolaa jne. Niin ja hyviä + halpoja drinksu-/boolipohjia tolla saa kans tehtyä, vaikka sitten jostain itsetehdystä marjamehusta. Ton kans on vain mielikuvitus rajana.

Yhteistyössä