Onko teillä sellaisia kavereita, että vierailette vain jomman kumman luona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tai ainakin siis pääsääntöisesti vain toisen luona. Ja tiedättekö tähän syytä?

Itselläni on joitakin tälläisiä kavereita. Yksi pyytää aina heille, ei koskaan oikein tule tähän meille. Asumme 500m päässä toisistamme. Kaksi kertaa on tainnut käydä meillä sisällä. Minä heillä useita kertoja. Syytä tähän en osaa sanoa.

Sitten on joitakin kavereita, jotka asuu kauempana ja ovat käyneet meillä mutta minä en juuri koskaan käy heillä. Syy taitaa yksinkertaisesti olla se, että minä en välitä ajamisesta ja nämä kaverit taas ajavat ihan huomaamatta pidempiäkin matkoja ja mielellään.

Sitten on eräs kaveri, joka asuu kylläkin kauempana mutta hän kokee helpommaksi että minä menen heille ja tähän syynä hänen lapsensa sairaus.

Joskus sitä vaan miettii että onko se ihan outoa jos ei toisen luona vierailla?

On juu sellaisia, joille itse on mentävä kylään. Tuntuu, että nykyisin itse vaan ramppaan kylässä ja sitä vieläpä pidetään itsestään selvänä. Eihän meille nyt sentään voi tulla. Olen miettinyt tätä paljon, että mistä johtuu. Pitäisikö itse kutsumalla kutsua kylään kavereita vai pitäisikö homman toimia niin, että tulevat kyllä jos niitä kiinnostaa.

Mä oon ainakin sellanen että en halua "tyrkyttää" itseäni kylään kavereille vaan aina odotan että kutsutaan. Ylipäätään en ole kovin sosiaalinen yksilö ja musta vaan on hirmu vaikeeta kysellä että voisko teille tulla kylään vaikka tiedän ettei kaverit sitä pidäkään tunkeiluna. Meille saa kuitenkin ihan mielellään tulla ja jos kutsutaan niin kyllä mekin kyläillään. Kai tämäkin on vaan sellainen paljon puhuttu luonnekysymys.

On ollut. Tai siis kavereita ollaan vieläkin, mutta elämäntilanteet jo ihan toisenlaiset. Mutta aikoinaan mä kävin likan kanssa tämän suurperheellisen ystäväni luona. Mukavampaa kaikkien kannalta kuin olisi ollut ängetä koko porukalla mun pieneen kaksiooni.

Jos kavereilla on karvaisia elukoita niin mielummin kutsun meille. Koirakodeissa voin käydä kyllä lääkkeen turvin, mutta kissakodeissa en mielelläni käy edes ovella. Noh, tässä nyt onkin takana ihan selkeä syy... :)

Yksi ystävistäni on muuten niin ihana, että jos on tulossa meille niin käyttää kaikki vaatteensa kuivausrummun läpi, että kissankarvat irtoaa, kun tietää että saan nuhan jo "kissaihmisen" halaamisesta. Minusta se on ihanaa :)