onko teillä riitoja? sulkeutuuko toinen? käykää parikurssi(netissä,sis.linkin)auttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilliputti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilliputti"

Vieras
https://www.perheaikaa.fi/

Tämä nettikurssi antaa välineitä parisuhteen läheisyyden parantamiseen ja ristiriitojen ratkaisuun. Osallistuminen on maksutonta. Kurssin voit tehdä joko yhdessä kumppanisi kanssa tai yksin. Paras hyöty saadaan, jos molemmat olette halukkaita kurssille ja teette sen yhdessä.

Kurssi perustuu tunnekeskeiseen pariterapiaan. Tämä kurssi ei kuitenkaan ole terapiaa. Kurssi suoritetaan omatoimisesti. Kurssi on toteutettu Väestöliiton ja Suomen Pariterapiayhdistyksen yhteistyönä.

Jakso 1. Rakkaus ja kiintymys

Jakso 2. Kielteisten kehien tunnistaminen

Jakso 3. Kipupisteiden tunnistaminen

Jakso 4. Paluu vaikeaan hetkeen

Jakso 5. Menneisyyden merkitys

Jakso 6. Pidä minut lähelläsi -keskustelu

Jakso 7. Loukkausten anteeksi antaminen

Jakso 8. Seksuaalisuus ja rakkauden ylläpitäminennettikurssit/

ai sulle on selvää kaikki,sun suhteessa ei oo koskaan ongelmia,no hyvä. Mutta on olemassa myös ihmisiä jotka eivät esimerkiksi ymmärrä miten kielteinen kehä syntyy ja sitten erotaan kun ei ymmärretä. pahimmillaan kyse voi olla siitä että molemmilla on sama tarve. Tai loputon väärien tulkintojen kehä,jossa reagoidaan omiin tulkintoihin.

suurinosa eroista on turhia.

Tuo kurssi auttoi omaa suhdettani, nimittäin tuon myötä mies alkoi avautumaan->paransi huomattavasti suhteemme laatua.

Kyllä tuossa oli itselle uutta tietoa ja erityisesti miehelleni. Haluan vain auttaa.

Kiitos linkistä, laitoin sen kirjanmerkkeihin ja katson myöhemmin läpi. Mulle ja mun miehelle voisi toimiakin, kun en saa kirveelläkään minnekään ammattityypille juttelemaan.

Osallistuin. Saa sitten nähdä miten se auttaa. Miestä ei kiinnosta varmaan osallistua. Mitenhän sille tuosta vinkkaisi. Miehen mielestä kun ei mitään ongelmia ole.

[QUOTE="Pajukko";29474195]Osallistuin. Saa sitten nähdä miten se auttaa. Miestä ei kiinnosta varmaan osallistua. Mitenhän sille tuosta vinkkaisi. Miehen mielestä kun ei mitään ongelmia ole.[/QUOTE]

Mä ajattelin, että katson tuota paremmalla ajalla, ja jos näyttää kiinnostavalta, pyydän, että mies osallistuisi mun kanssa. Jos on sen mielestä turha, niin pyydän, että osallistuisi ihan vaan siksi että mä toivon ja mulle olisi tärkeää...

:laugh:

Jos ei parisuhde ole tarpeeksi kuralla jo valmiiksi niin viimeistään tuollaisten kurssien ehdottelu saa kenen tahansa vähänkin omilla aivoillaan ajattelevan miehen kytkinjalan vipattamaan ja naismarkkinat alkavat kiinnostaa.

Yhteistyössä