Onko teillä radio/tv päällä aamusta iltaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Meille on jotenkin tullu semmonen tapa että heti kun herätään, törkätään keittiön raadio päälle ja se sit soipi koko päivän.
Naapureilla sitä vastoin on taas telkkarikoko ajan päällä, vaikkei sitä katsoskaan.
Se on semmosta passelii taustameluu, mietinkin että tekeekö muutkin niin?

Yleensä on. Oon niin tottunut kaikenlaiseen meluun, että pakko kuulua jotain ääniä. Tietysti välillä on kiva olla ihan hiljaisuudessakin. Mutta nyttenkin on radio ollut koko yön päällä ja on edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kumpaakaan ei omisteta. Tietokoneet on päällä aika ison osan päivästä kyllä.

Tohon kun pääsis. Mökillä on ihanaa kun ei ole telkkaria.
Mutta laiskana ihmisena pakko tunnustaa, ihanaa että lapset katsoo välillä jonkun lastenohjelman ja saa itse olla vaikka tässä tietokoneella :D

Sillon kun olin vielä ukkosen kanssa niin meillä oli het aamusta telkka päällä ja iltaan/yöhön saakka... Kun erottiin niin telkkaa en ole aukassu muuten kun sitä kattoakseni ja oon tän kolmen kuukauden aikana kattonu ehkä parikyt tuntia telkaa...

ite oon harrastanu samaa ala-aste ikäsestä asti. Että oon aina kattonu aamulla aikasten sen huomenta suomen, ja sitten alkanu touhuamaan muuta/menny kouluun sillon ku vielä olin koulussa =)
ja nykyään en aina kato huomentasuomea/aamu ohjelmaa mtv3 kanavalta, vaan laitan töllön päälle ja se huutaa koko päivän. Ellei lähetä jossain esim: kaupassa käymään, niin silloin se kyllä sammutetaan. :D

Yhteistyössä