V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on vähän kuin clk pårturit ja homot ajaa nilläVtr honda on ihan ok peli, on v2
Miksi sitä pidetänään hommona, on mulle mysteeri.
No tuo on kyllä homoa.Mutta nyt autolla, laitoin budjetiksi autolle 4000 ekee. Ja mitäs haaviin sattui.
Aids romeo
Ja sitten kun erehtyy noihin patteriautoihin samalla onnettomalla maavaralla, niin se oli sitten siinä kun patteri on pienestä kolhusta heti kaputtTyönantaja oikeastaa hieman pakotti ottamaan sähköauton, vihaan tuota. Todella vastenmielinen. Volvo . No pääsee sillä paikasta toiseen.
Kesäautona on Porsche 911 turbo vuosimallia 2016. Vaikka on neliveto, ei se nyt kovin kätevä ole talvella Lähinnä se on kovin matala ja jää helposti mahastaan kiinni polanteisiin.
No siis tää volvo on aika korkee, suv? Mut ankee auto. Möhkäle.Ja sitten kun erehtyy noihin patteriautoihin samalla onnettomalla maavaralla, niin se oli sitten siinä kun patteri on pienestä kolhusta heti kaputt
Hyvä, vertasin siis sun kesäferdinandiinNo siis tää volvo on aika korkee, suv? Mut ankee auto. Möhkäle.
Tuliko susta sitten impotentti?mulla oli ennen kunnon kärry alla mutta sitte mun muna piteni yllättäen pari tuumaa niin pystyin vaihtaa halppis ooppeliin
Ei mulla ole ollut korkeita möhkälemäisiä miehiä!Hyvä, vertasin siis sun kesäferdinandiin
Ei mulla ole ollut korkeita möhkälemäisiä miehiä!
| Muut tiedot | |
|---|---|
| Henkilötiedot | |
| Ferdinand Porsche | |
Ferdinand Porsche vuonna 1940 | |
| Syntynyt | 3. syyskuuta 1875 Maffersdorf, Böömi, Itävalta-Unkari (nyk. Vratislavice, Tšekki) |
| Kuollut | 30. tammikuuta1951 (75 vuotta) Stuttgart, Länsi-Saksa |
| Kansalaisuus | Itävalta-Unkari (1875–1918) Tšekkoslovakia (1918–1934) Saksa (1934–1951) |
| Ammatti | autotekniikan insinööri |
| Arvonimi | SS-Oberführer Prof. Dr. Ing. h. c. |
| Lapset | Ferry Porsche, Louise Porsche |
Nimikirjoitus | |
| [ Muokkaa Wikidatassa ] |
JuuAhaa, no en mä nyt tajunnut. Jaha, eikös se ollut nazikin?
olin mutta potenssi parani yllättäenTuliko susta sitten impotentti?
Mulla on mut onneksi niistä pääsin eroon!Ei mulla ole ollut korkeita möhkälemäisiä miehiä!
Ei se ole taitavuudesta kiinni kun etelärannikollakin lunta tuiskuttaa kyläteiden peltoaukeilla niin että tavisautot jää mahasta kii. Olen jelppinytkin useita 2-vetoisiaNeliveto on kyllä ihan jeppis mutta taitava kuski pärjää kyllä kaksivetoisellakin.
Kerrotko montako kertaa niin paha keli iskee? 1 vai 2 kerta vuodessa? Senkö takia ostat kömilön suv auton?Ei se ole taitavuudesta kiinni kun etelärannikollakin lunta tuiskuttaa kyläteiden peltoaukeilla niin että tavisautot jää mahasta kii. Olen jelppinytkin useita 2-vetoisia
Siksi veliveto ja SUV
Kömilö??? Jos tarkoitat kömpelöä, niin ei ole. Edellinen oli iso ja kömpelö, nykyinen on kuin tavallinen perheauto siinä suhteessa.Kerrotko montako kertaa niin paha keli iskee? 1 vai 2 kerta vuodessa? Senkö takia ostat kömilön suv auton?
riitelyäTässä on siis sinun lapsellinen vastaveto siihen kun uskalsin mainita nimimerkin EPEK.