Onko teillä paljon valokuvia esillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on tosi paljon valokuvia kehystettynä seinillä ja sitten olohuoneessa on korkealla koko yhden seinän mittainen hylly ja siellä on valokuvia paljon.

Minä tykkään ja minusta on kiva laittaa hyviä kuvia näkyville. Mitä ne laatikossa edes tekisi? Studiokuvia suurin osa, mutta osa itse otettujakin, koska harrastamme itsekin valokuvausta.

Niin ja kun menen kylään niin tykkään kyllä katsoa aina läpi esillä olevat kuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ei yhtäkään.

Mistä syystä ei ole?

Ei ole vaan meidän juttu. Muistin kyllä just, että yksi onkin, anopin ja apen hääkuva, appi oli sitä heittämässä roskiin ja pelastin sen kuvan ja länttäsin ilmoitustaululle.

En ole koskaan miettinyt sitä asiaa, että miksei meillä ole kuvia esillä. Ehkä siinä on minulle sellainen noloudentunne tai sitten se hassu tunne, että miksi olisi kuvia ihmisistä, jotka täällä asuvat. En osaa sitä mitenkään järkevästi selittää. Tykkään kyllä toisten kodeissa katsella esillä olevia kuvia =)

On meillä jonkin verran.
Molemmista muksuista on muutama kuva, toisesta ihan taulu (toisestakin tulee, kunhan saan aikaiseksi teettää ).
Kummilapsesta pari, mun ja ukon vanhemmista on kuvat ja yks kuva meistä.

Yhteistyössä