Onko teillä muilla aina välillä huonoa ja oksettavaa oloa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla aika useasti olo kuin olis mahatauti tulossa, huono-olo ja vähän maha kipeä.. Onkohan ihan normaalia vai pitäisköhän lääkäriin mennä? Muusta syystä on vatsan alue ultrattu pari kk sitten ja siinä ei mitään näkynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
närästys tuntui tuolta..ite en tajunnut ennenkuin kerran meni tosi pahaksi

millä sait apua siihen?

Minulla myös närästys tehnyt hurjan huonon olon. Kävin lääkärissä ja sain vatsahappoja tasaavaa reseptilääkettä. Söin sitä viikon kuurina ja alkoi olo vähän helpottaa. Tuon viikon jälkeen käyttö tarpeen mukaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
närästys tuntui tuolta..ite en tajunnut ennenkuin kerran meni tosi pahaksi

millä sait apua siihen?

sain nexiumkuurin. vatsahapposalpaaja.

apteekista saa somacia ilman reseptiä. jos se muutamassa päivässä auttaa iin sitten sun vaivas on närästys.
 
Mulla ollut jo vuoden verran tuollaista. Nyt olen alkanut yhdistää ainakin hormoneihin: puolivälissä
kiertoa (joka mulla nyt on ekaa kertaa 30:n vuoteen) sekä sitten juuri ennen menkkoja. Lisäksi normaalit maitotuotteet aiheuttaa tosi karmean olon. Tosin aina olo ei kyllä hormoneillakaan selity, joten pitäisköhän munkin koittaa ed. mainittuja keinoja... Vatsakipuja mulla ei ole ollut, paitsi tuon maidon kanssa. Niin ja muuten jos syön leipää/pullaa jossa reippaasti hiivaa, esim. vaalea leipä niin sen jälkeen olo myös todella kauhea ja oksettaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaiks:
Mulla ollut jo vuoden verran tuollaista. Nyt olen alkanut yhdistää ainakin hormoneihin: puolivälissä
kiertoa (joka mulla nyt on ekaa kertaa 30:n vuoteen) sekä sitten juuri ennen menkkoja. Lisäksi normaalit maitotuotteet aiheuttaa tosi karmean olon. Tosin aina olo ei kyllä hormoneillakaan selity, joten pitäisköhän munkin koittaa ed. mainittuja keinoja... Vatsakipuja mulla ei ole ollut, paitsi tuon maidon kanssa. Niin ja muuten jos syön leipää/pullaa jossa reippaasti hiivaa, esim. vaalea leipä niin sen jälkeen olo myös todella kauhea ja oksettaa.

Se vatsantasapain häiriö on juuri hiivanliikakasvua. Kannattaa kokeilla tuota maitoherajuomaa. (molkosal ja rinnakkaisvalmisteet9
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko teillä ollut myös vatsakipuja? minulla on hieman ylävatsa kipeä samalla kun huono-olo tulee..

Välillä. Vatsaa turvottaa ja sattuu. Kipu ei ole tosin vatsatautikivun luokkaa. Tuota nexiumia minullakin kirjoitettiin reseptillä ja auttoi kyllä selvästi sen viikon kuurin jälkeen. Kannattaa vaan varata lääkäriin aika..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko teillä ollut myös vatsakipuja? minulla on hieman ylävatsa kipeä samalla kun huono-olo tulee..

nimenomaan vatsa kipeä ja oksettava olo. sillä mä en itse tajunnut että se olis närästystä kun en mitään happoja kurkussa tuntenut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaiks:
Mulla ollut jo vuoden verran tuollaista. Nyt olen alkanut yhdistää ainakin hormoneihin: puolivälissä
kiertoa (joka mulla nyt on ekaa kertaa 30:n vuoteen) sekä sitten juuri ennen menkkoja. Lisäksi normaalit maitotuotteet aiheuttaa tosi karmean olon. Tosin aina olo ei kyllä hormoneillakaan selity, joten pitäisköhän munkin koittaa ed. mainittuja keinoja... Vatsakipuja mulla ei ole ollut, paitsi tuon maidon kanssa. Niin ja muuten jos syön leipää/pullaa jossa reippaasti hiivaa, esim. vaalea leipä niin sen jälkeen olo myös todella kauhea ja oksettaa.

Se vatsantasapain häiriö on juuri hiivanliikakasvua. Kannattaa kokeilla tuota maitoherajuomaa. (molkosal ja rinnakkaisvalmisteet9

kiitos vinkistä!! Perjantaina ostoksille siis!! :)

 

Yhteistyössä