Onko teillä monta ystävää joille voitte soittaa vaikka keskellä yötä?

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
Minulla on kolme, ihanat ystäväni joille voin varmasti soittaa mikäli tapahtuisi jotain. Toki voisin varmaan muillekin soitella, mutta mainitsin nämä kolme siksi kun ovat nimenomaan joskus maininneet että saan soittaa vaikka keskellä yötä jos on tarvis :heart:

Ei yhtään sellaista. En soittaisi edes äidilleni keskellä yötä. Miehelle ehkä uskaltaisin soittaa. :/
Oikeesti, onko olemassa sellaista asiaa mikä ei voisi odottaa aamuun asti????

Kaksi äijän ja siskojeni lisäksi. :D

Ihania ihmisiä ja ovat tehneet ihania asioita vuokseni, valvoneet öitä, huolehtineet, että muistan syödä ja ruokkia lapseni, lainanneet rahaa jne.

Mulla on ehdottomasti yksi! Tosiaan voisin varmaan muillekkin soitella, mutt tämä yksi on sen verran läheisempi, että ensimmäisenä soittaisin hänelle.. Muut Tuskin edes vastaisi keskellä yötä.. :/

*muoks, juu siis äijän lisäksi. Sille nyt kuitenkin ensin sepostan, jos on jotain.. :D

Ei ole. Johtuu minusta, ei ystävistä.
Tai ehkä se johtuu osin siitäkin että olen häirinnyt kerran ystävää (en keskellä yötä, ja soitin etukäteen), ja kun huomasin että selvästi häiritsin vaikkei sitä sanottu niin ehkä se riitti mulle.

No joo, itselle ei kyllä tule kuin niin kamalat asiat mieleen miksi alkaisin soitella keskellä yötä, että siinä vaiheessa voisin soitella vaikka koko puhelimen läpi :ashamed:
Toivottavasti ei sellaista tilannetta tule!
Mutta musta tuo on kuitenkin niin ihanasti sanottu ystävältä =)

Ei mulla sellasia kavereita pahemmin ole. Jos joku hätä on niin exälle soittasin.

Mutta on mulla kyllä niin ihanat naapurit että niille voi soittaa tai niiden luokse voi mennä vaikka keskellä yötä jos tulee hätä tai pelko, näiden meidän riehujanaapurien takia.

Mieheni ja muutama ystävä. Mutta tuskin keskellä yötä soittaisin kenellekään ( miehelle tottakai jos ei olisi kotona ja joku niin tärkeä asia tulisi mieleen :D ). Yhdelle ystävälle voisin viestiä varmaan laittaa yölläkin ja parille ystävättärellekin varmaan. Tilanteesta riippuen.

On ystäviä.
suvussa kulkee sellainen sääntö, että syntymä ja kuolema kerrotaan heti päivänajasta riippumatta, kaikki muu kerkiää odotella aamuun ;)
Tosin en oo kyllä vuosiin soittanut yöllä kuin joskus ukolle kun on jossain saunaillassa tai risteilyllä.ja lasten syntymät tietty ilmoittanut sukulaisille.

Jos tulisi niin kauhea tilanne, että keskellä yötä pitäisi soitella, niin varmasti soittaisin äidilleni. Siis jos miestä ei tähän lasketa. Muille ei tulisi mieleen soittaa.

on pari jotka tiedän että on semmoisia yksilöitä jotka ei stressaa..ja kyllä kahdelle muullekin voi jos ihan joku megahätä iskee, sellaisessa tilassa kyllä voi soittaa melkein kelle vaan tutulle

Yhteistyössä