Onko teillä mattu ruokapöydän alla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja se on siinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja se on siinä

Vieras
Tuossakin Perho tuli taloon Ratialla matto pöydän alla. Yritän asetella matot niin ettei minkään alla paitsi sohvapöydän.
Hirmu hankala siivota kun kiskoo mattoja tavaroiden alta. Ruokapöydän alla en ole koskaan ymmärtänyt, niin helppo ottaa rikkaimurilla mahdolliset murut.

ei ole meilläkään mattoa eikä tule.Tiedän paljon meidän tuttuja joilla on matto siellä pöydän alla ja vaikka lapsia talossa.Hyvä juttu oli kun tuttava perheellä on ihan alle 3v lapsia niin sitten niillä on sellainen valkoinen karvamatto siellä keittiön päydän alla ja musta se oli jo niin outoa ja mitään muuta en varmaan siellä miettinyt kun sitä että miten ne voi pitää tuota mattoa tuolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ja se on siinä:
Mutta entäs muut matot. Jotkut tunkee kaikki osittain huonekalujen alle. En ymmärrä, hankalaa. Kyllä meillä pysyvät paikoillaan ihan vapaana.

Pakko vielä tähän vastata :D Meillä ei matot pysy paikoillaan jos niitä ei tunge minkään huonekalun alle. Eteisen matto seilaa seinästä toiseen, puhumattakaan mun makkarin matoista, jotka ei pysy paikoillaan ei sitten millään.

On. Ja pysyy. Ei sotkeennu, vaikka lapsi on. Se on ihan, miten sen opettaa... meillä ei leikitä ruokapöydässä, vaan syödään. Ja silloin kun syödään, ruoka laitetaan suuhun, sitä ei levitetä ympäriinsä.

Vanhassa kodissa oli. Täällä on kyllä keittiössä ja se on osittain tuolin jalkojen alla kun siirtää tuolia kun menee istumaan.

Ei oo lapsia niin se matto kesti ihan siistinä. Ehkä en lapsien kanssa semmoista laittaisi.

On, on ollut aina. Silloinkin kun lapset olivat pieniä. Joskus harvoin tuli sotkuakin, mutta sitten vaihdettiin matto. Ja edellinen joko pestiin tai paasattiin roskiin. Onneksi tuota likaantumisongelmaa ei ole ollut enää vuosiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Vanhassa kodissa oli. Täällä on kyllä keittiössä ja se on osittain tuolin jalkojen alla kun siirtää tuolia kun menee istumaan.

Ei oo lapsia niin se matto kesti ihan siistinä. Ehkä en lapsien kanssa semmoista laittaisi.

Mutta eikö ole hankala siivotessa ottaa pois ja laittaa paikoilleen. Mä oon laiska varmaan. Ainoa on sohvapöydän alla oleva matto.

meillä on pitkät räsymatot köökissä, 3 kpl ja menevät raskaan pirinpöydän ja itulaatikkosohvan alta. mies irroittaa ne tarvittaessa, koska mulla ei power riitä nosteleen nuita huonekaluja. pirtissä meillä on itämaisia mattoja ja samettisia rokokoosohvia. mitään siisteysongelmaa ei ole. lapsia 4, kissoja 2. pirtissä ei tosin syödäkään. eikä meijän lapset puottele ruokaa, joskus maitua kaatuu.

Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
Alkuperäinen kirjoittaja ja se on siinä:
Mutta entäs muut matot. Jotkut tunkee kaikki osittain huonekalujen alle. En ymmärrä, hankalaa. Kyllä meillä pysyvät paikoillaan ihan vapaana.

Pakko vielä tähän vastata :D Meillä ei matot pysy paikoillaan jos niitä ei tunge minkään huonekalun alle. Eteisen matto seilaa seinästä toiseen, puhumattakaan mun makkarin matoista, jotka ei pysy paikoillaan ei sitten millään.

Eikö ne "matonpidikkeet", mitä saa mattokaupoista (ja mm. Ikeasta) edes pidä paikoillaan?

Mimmosia mattoja teillä on kun eivät pysy paikoillaan, Mulla on tehokas imuri eikä paljon edes puisteltavia mattoja eivät varmasti imuroinnista nouse. Keittiössä saa pyyhkiä mopilla maton, ei muovimatto kuitenkaan.

Yhteistyössä