Onko teillä koskaan ikävä lapsuutta? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mulla on tosi usein, semmonen haikea olo, kun ajattelee lapsuutta :| Joskus kaipaan sitä aikaa, kun kaikki oli niin huoletonta :) Tähänastisessa elämässä lapsuus on ollut ainakin mulle se paras elämänvaihe, ensimmäiset 11-12 vuotta. Tulee aina niin lämmin ja hyvä olo, kun muistelee lapsuutta :heart: Varsinkin yläasteiässä ikävöin paljon lapsuuteen, nykyään harvemmin, kun on tullut paljon uusia kivoja kokemuksia, yläasteikä (13-15v ) on ollut mulle ehkä tyhmin vaihe...Nyt olen 18v ja tähän asti elämäni onnellisinta ja parasta aikaa on kyllä ihan selvästi ollut lapsuus, se on niin korvaamatonta aikaa. Olen miettinyt, että kumppanin löytäminen ja perheen perustaminen tulevaisuudessa saattaisi vetää vertoja lapsuudelle :) Onko näin? Osaatteko sanoa, mistä elämänvaiheesta olette nauttineet kaikista eniten? joka ikävaiheessa on tietysti hyviä ja huonoja puolia, joten vertailu voi olla hankalaa.

Joo, mulla kanssa ikava lapsuutta. Olispa sita sillon osannut arvostaa. Mutta paljon ihanaa aikaa loytyy. Toinen asia aina nain joulun alla mika tulee mieleen niin se oli sita aikaa kun meidan perhe oli koolla eika tapeltu. Nyt oon kaikista kaukana :'(

no etpä sinä ap vielä muusta tiedäkään kuin lapsuudesta.
itse en osaa asiaa edes nuin ajatella. kaikessa kun on omat hyvät hetkensä. nyt onnellinen kolmekymppinen.

No en kyllä kaipaa takaisin lapsuuteen, höh. Siis parasta aikaahan elän nyt, tällä hetkellä. On rakas, on koti, on työpaikka, on rahaa. Saa tehdä mitä haluaa, milloin haluaa. Kukaan ei katso kieroon.

Mutta kai minäkin 18-vuotiaana (oh niitä aikoja) haikailin milloin minnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no etpä sinä ap vielä muusta tiedäkään kuin lapsuudesta.
itse en osaa asiaa edes nuin ajatella. kaikessa kun on omat hyvät hetkensä. nyt onnellinen kolmekymppinen.

Lapsuudesta ja nuoruudesta =) En mä ainakaan ole kokenut eläväni lapsuutta viiteen kuuteen vuoteen.

En enää. Sinun ikäisenäsi ja esim. yläasteikäisenä kyllä vielä, mutta nykyään tuntuu hyvältä olla aikuinen.
Minullakin oli erittäin onnellinen ja hyvä lapsuus ja kaipasin pitkään sen huolettomuutta ja leikkejä, mutta parisuhteen ja lapsien myötä olen alkanut ymmärtää aikuisuuden hyvät puolet ja olen erittäin onnellinen näin. Olen tyytyväinen kolmekymppinen. :)

kyl siinä mieles on et kun se juuri oli huoletonta.. mut ny taas osaa ne huolet ja murheet ottaa vastaan vaikka välil vaikeeta onkin.. et 50%-50% on ja ei.. mut jos mahis annettas et haluisinko päiväksi palata sinne, ni kyl voisin, PÄIVÄKSI! =)

Yhteistyössä