Onko teillä kokemusta vain 3 päivän lääkekuurista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vilma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vilma"

Vieras
että otetaan lääkettä kerran kolmena päivänä mutta että sitten vaikuttaisi 7-10vrk, onko se todella auttanut? ja oliko miten siedettävä? Oliko mihin vaivaa?
itse otin epäluuloisena nuo ekat lääkkeet tänään ja vointi ihan kamala niistä, oksettaa koko ajan ja huimaa älyttömästi

Olen saanut johonkin tulehdukseen, muistaakseni poskiontelotulehdukseen kolmen päivän kuurin ja auttoi kyllä mutta oli niin iso annos että mahani oli aivan sekaisin maitohappobakteereista huolimatta.

Mulla tais viimeseen korvatulehdukseen (kun ei itekseen parantunu) just tuollanen kuuri. Tehos, kyllä ne korvat parani. En nyt muista muita oireita saaneeni kuin että maha oli sekaisin. Mutta loppuivatkin seuraavana pv:nä kun viimenen tabletti oli otettu, eli vaikka lääke vaikutti niin lääkkeen sivuvaikutukset ainakin mun osalta loppui.

zithromaxia tai vastaavaa olet ilmeisesti saanut.

On laajakirjoinen antibiootti eli tehokas kyllä. Vaikuttaa valkosolujen eliniän eli jopa pari viikkoakin, sillä "jämähtää" valkosoluihin.

Mitä epäluuloisempi olet, sitä enemmän saat sivuoireita ;). Maha tosta lähinnä saattaa sekaisin mennä ja ihan lapsillekin tota määrätään, jos peruspenisilliini ei käy tai kefalosporiini ei tepsi.

Yhteistyössä