Onko teillä kokemusta orgioista tai vastaavista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Luin Hesarin jutun, varmaan maksumuurin takana, mutta siteeraan pari kohtaa.

Lainaus jutun alusta:

"OSALLISTUJAT saapuvat iltapäivällä yksi kerrallaan. Kaikkia jännittää. Paikan päällä on haluttu luoda kodinomainen, rento tunnelma. Tarjolla on teetä ja ruokaa. Järjestäjät kannustavat syömään, että jaksaa.
Kun kaikki ovat paikalla, käydään läpi käytännön asiat ja säännöt, jotka on kerrottu jo kutsukirjeessä ja kotisivuilla. Niiden läpikäyminen yhdessä lisää osallistujien turvallisuudentunnetta.
Sen jälkeen on vuorossa esittelykierros. Jokainen kertoo itsestään, millaista ehkäisyä haluaa käytettävän ja sen, koska on viimeksi käynyt testauttamassa seksitaudit. Osallistujia on neuvottu etukäteen miettimään, mitä haluaa sanoa omista rajoistaan, toiveistaan ja odotuksistaan.
SITTEN on harjoitusten aika. Ensin hiljennytään kuuntelemaan itseään. Siitä edetään hiljalleen erilaisiin yhteisiin harjoituksiin, joissa kohdataan muita osallistujia.
Myös ein sanomista harjoitellaan. Järjestäjät ovat huomanneet, että ihmisten on ylipäänsä yhteiskunnassa vaikea asettaa rajoja. Siksi on hyvä opetella kieltämään toista hyvin selkeästi: Ei, en halua, että silität hiuksiani.
Illan edetessä meditatiivisista harjoituksista liu’utaan lempeästi vapaan leikin pariin.
Vapaa leikki tarkoittaa yleensä seksiä. Jokainen osallistuja määrittelee itse, miten ja kenen kanssa sitä harrastaa.
Orgioihin saa jäädä yöksi. Osa lähtee jo illalla kotiin, toiset jatkavat aamuyöhön. Tai aamuun."

Onko teillä kokemusta moisesta? Kertokaa vähän millaista se oli.

Onkohan mussa joku vika, kun tuli tuota juttua lukiessa jotenkin epämiellyttävä olo. Musta ei tuollaiseen ole ja jotenkin haluan tuomita kyseisen touhun. Mutta tajuan, että ei mulla ole siihen mitään perustetta. Tietenkin aikuiset ovat vapaita toimimaan noin.

Olen 38v. nainen ja en ole mitenkään elänyt kuin siveyden sipuli. Mutta silti jostain syystä tuohon on minulla negatiivinen reaktio.

Minulle tulee näistä aina mieleen se True Blood tv-sarjan toinen kausi. En kyllä jaksanut tuota sarjaa loppuun asti katsoa.

Itsestä ei tuohon olisi, oon vaan kai liian vanhanaikainen tässä(kin) mielessä. Jostain syystä tuntuu, että seksiseikkailut on minun osalta nähty - tyydytään siihen mitä on.

Jotenkin sellainen tunne, että nää on sellaisten ihmisten heiniä, joilla on seksiä ollut aina paljon ja ovat seksitilanteissa kuin kala vedessä. Eivät häpeä kroppaansa ja antautuvat tilanteille helposti. Oma rotunsa, en kuulu heihin.

Ehkä olen väärässä tässä, siksi olisi kiva kuulla joidenkin kokemuksia.

Minä olen ollut jonkinlaisissa orgioissa, joskus 90-luvulla. Mutta nuo olivat sellaiset spontaanit, kännäämisen yhteydessä, tapahtuneet "kaikki panee kaikkien" kanssa jutut. Itelle jäi kyllä hyvä maku, mutta hassua tosiaan oli että kaikki ihmiset olivat mulle ventovieraita. Mutta eivät käsittääkseni toisilleen.

Minulle tulee näistä aina mieleen se True Blood tv-sarjan toinen kausi. En kyllä jaksanut tuota sarjaa loppuun asti katsoa.

Itsestä ei tuohon olisi, oon vaan kai liian vanhanaikainen tässä(kin) mielessä. Jostain syystä tuntuu, että seksiseikkailut on minun osalta nähty - tyydytään siihen mitä on.

Jotenkin sellainen tunne, että nää on sellaisten ihmisten heiniä, joilla on seksiä ollut aina paljon ja ovat seksitilanteissa kuin kala vedessä. Eivät häpeä kroppaansa ja antautuvat tilanteille helposti. Oma rotunsa, en kuulu heihin.

Et minun mielestä ole yhtään väärässä. Itse ajattelen melko samoin.

Mutta, vaikka nyt olisikin itsensä kanssa täysin sujut niin en varmaankaan silti kokisi oloa tuollaisessa tilanteessa kovin kiihottuneeksi/hyväksi.

Voin kyllä harrastaa seksiä yleisillä paikoilla jne, mutta en halua edes kokeilla mitään aloituksessa olevaa.🫣

Et minun mielestä ole yhtään väärässä. Itse ajattelen melko samoin.

Mutta, vaikka nyt olisikin itsensä kanssa täysin sujut niin en varmaankaan silti kokisi oloa tuollaisessa tilanteessa kovin kiihottuneeksi/hyväksi.

Voin kyllä harrastaa seksiä yleisillä paikoilla jne, mutta en halua edes kokeilla mitään aloituksessa olevaa.🫣

Kauhean siloitellulta tuo kuva tuossa jutussa vaikuttaa. Luulisi, että aina noihin eksyy jotain pervoja, jotka eivät kunnioita sääntöjä. No ehkäpä nämä pervot sitten eristetään seuraavista, että ehkä homma toimii.

Mutta siinäpähän sekstailevat ja meditoivat. Olen salaa hieman paheksuva, kateellinen ja sitten jotain muutakin mitä en osaa edes määritellä.

Oon kyllä ulkomailla ja kotimaassakin nuoruudessani nähnyt kaikenlaista, joten ei tämä kauhean ihmeellistä ole.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Eihän tuossa mitään laitonta ole. Siinäpähän orgioivat kunhan eivät tee sitä niin että muut kärsivät. Kyllähän se vituttais jos olis vaikka lasten kanssa hotellissa ja siellä olis joku orgy poppoo.

Kauhean siloitellulta tuo kuva tuossa jutussa vaikuttaa. Luulisi, että aina noihin eksyy jotain pervoja, jotka eivät kunnioita sääntöjä. No ehkäpä nämä pervot sitten eristetään seuraavista, että ehkä homma toimii.

Mutta siinäpähän sekstailevat ja meditoivat. Olen salaa hieman paheksuva, kateellinen ja sitten jotain muutakin mitä en osaa edes määritellä.

Oon kyllä ulkomailla ja kotimaassakin nuoruudessani nähnyt kaikenlaista, joten ei tämä kauhean ihmeellistä ole.

Meillä on täällä palstalla asiantuntija. ( @roosa ).

En muista, että hänen kertomuksien mukaan olisi ollut monia älyttömiä tilanteita joissa sääntöjä ei kunnioiteta jne. Mutta onhan näitäkin varmaan. En kuitenkaan yleistäisi.

edit. selvennystä ylläolevaan tekstiini!!

Teen yäsdä samalla synttärikorttia niin en kirjoittele kovin keskittyneesti.😬

bye bye multitasking, tervetuloa vanhuus. Nykyään ei pysty olla yhtäaikaa videopuhelussa, askatelemassa, tsätätä palstalla, ruokaa hämmentämässä, lapsille vastailemassa, kahvia juomassa!:(

Viimeksi muokattu:
Meillä on täällä palstalla asiantuntija. ( @roosa ).

En muista, että olisi ollut monia älyttömiä tilanteita joissa sääntöjä ei kunnioiteta jne. Mutta onhan näitäkin varmaan. En kuitenkaan yleistäisi.

Joo, tiesinkin tämän, mutta en kehdannut häntä mainita. No toivotaan, että kertoo kokemuksistaan jotain.

Voisi kuvitella, että tuollaisiin juttuihin olisi etenkin miesten puolelta vähän ylimääräistäkin tunkua. Olisi mielenkiintoista tietää, että miten tuo kysynnän ja tarjonnan ongelma ratkaistaan. Voisi kuitenkin kuvitella, että orgioissa pitäisi olla jonkinlainen sopusuhta eri sukupuolien määrien suhteen.

• Tykkää
Yleensä näitä pyörittävät pervot miehet. Suurin osa naisista ei ole tuolla omasta halustaan. Osa huoria, osa pakotettu muuten. Esim. silleen ettö miehillä parisuhteissa usein taloudellinen ylivalta.

Jep. Keskivertoihminen on aina sen verran angstinen, ettei rentoutuminen ja sitä kautta heittäytyminen ja nautinto oikein luonnistu vähänkään turvattomassa ympäristössä. Turvattomuudella tarkoitan sellaista, jossa kokee epävarmuutta.

Häpeät siis kroppaasi. Mitä siinä on vikana?

Itse olen ollut nuorena. Tuohon aikaan vietin muutenkin villiä elämää, johon kuului pähteitä ja irtosuhteita. Useemman kerran tuli oltua vähintään puolispontaaneissa ryhmösessioissa. Kuitenkin oikeissa orgioissa olen ollut vain kerran. Ne järjestettiin tuttuvan tuttavan mökillä. Siellä oltiin viikonloppu ja meininki sen mukainen.

Mielenkiintoista, että tällä pastalla juuri kellään ei tunnu olevan kokemuksia vastaavista. Tosin usein näitä asioita halutaan vähän salata.

• Tykkää
Satojen ihmisetn orgiat? Kuulostaa todella vaaralliselta! Kuka valvoo? Tunteeko kukaan kaikkia osallistujia? Voiko jokaiseen luottaa?

Siis joo. Olen mä ollut. Erilaisissa kokoontumisissa joissa kerran saattoi jopa teemana olla orgiat. Usein kuitenkin teema on ollut kinkympi, laajempi.

En mä osaa noista sen kummemmin kertoa. Kuin että ei kannata edes lähteä, jos ajattelee vain saavansa jotain tapahtumasta. Tai jos ei usko osaavansa olla ja toimia ilman että juo itsensä tuhtiin humalaan.

No tapahtumat kusvastavat osallistujiaan. Mitä useampi haluaa että toisellakin/toisillakin on hyvä olla niin sitä mukavampi tapahtuma on.

• Tykkää
Satojen ihmisetn orgiat? Kuulostaa todella vaaralliselta! Kuka valvoo? Tunteeko kukaan kaikkia osallistujia? Voiko jokaiseen luottaa?

Siis joo. Olen mä ollut. Erilaisissa kokoontumisissa joissa kerran saattoi jopa teemana olla orgiat. Usein kuitenkin teema on ollut kinkympi, laajempi.

En mä osaa noista sen kummemmin kertoa. Kuin että ei kannata edes lähteä, jos ajattelee vain saavansa jotain tapahtumasta. Tai jos ei usko osaavansa olla ja toimia ilman että juo itsensä tuhtiin humalaan.

No tapahtumat kusvastavat osallistujiaan. Mitä useampi haluaa että toisellakin/toisillakin on hyvä olla niin sitä mukavampi tapahtuma on.

Voisi kuvitella, että etenkin joillakin miehillä saattaa olla tunkua näihin. Voisin kuvitella, että aika usein nöihin osuu 1 tai useampia "häirikkö", joka ei osaa toimia sääntöjen mukaan. Onko nöin vai onko toisin?

Ootko vielä tämmösissä käynyt vai onko se mennyttä elämää?

Itse olen ollut nuorena. Tuohon aikaan vietin muutenkin villiä elämää, johon kuului pähteitä ja irtosuhteita. Useemman kerran tuli oltua vähintään puolispontaaneissa ryhmösessioissa. Kuitenkin oikeissa orgioissa olen ollut vain kerran. Ne järjestettiin tuttuvan tuttavan mökillä. Siellä oltiin viikonloppu ja meininki sen mukainen.

Mielenkiintoista, että tällä pastalla juuri kellään ei tunnu olevan kokemuksia vastaavista. Tosin usein näitä asioita halutaan vähän salata.
No joo, kyllä nyt joillain mökkireissuilla jne. nuorempana oli kimppaseksiä niin, että oli pari paria, mutta spontaanisti, eikä noin järjesteltyä ison porukan juttua.

Olisin varmasti purskahtanut nauruun jos joku olisi huikannut kesken aktin että viiden minuutin päästä siirrymme sujuvasti meditoimaan rantasaunan laiturille ja sen jälkeen syömme että jaksamme - tarjolla on teetä ja ruokaa.😂

En tosin tiedä oltaisiinko koskaan päästy sinne asti, koska jos oltaisi ihan alussa aloitettu ”orgiat” arpomalla kenellä saattaisi olla seksitauti niin luultavasti olisin skipannut koko seksin.😁

Joku tästä kuitenkin kohta ottaa kimmokkeen niin kerrompa valmiiks, että ei ole koskaan ollut seksitautia vaikka seksiä on tullut harrastettua, ja paljon!!! Eikä ole lampikaan soutamalla kulunut!😂

Viimeksi muokattu:

Kuva tai ei uskota.

Onko kokemusta siitä että joku olis ollut ihan kännissä kinkybileissä jne? Jos niin mitä tapahtui?

Voisi kuvitella, että etenkin joillakin miehillä saattaa olla tunkua näihin. Voisin kuvitella, että aika usein nöihin osuu 1 tai useampia "häirikkö", joka ei osaa toimia sääntöjen mukaan. Onko nöin vai onko toisin?

Ootko vielä tämmösissä käynyt vai onko se mennyttä elämää?

No en ole eikä olla viiteen vuoteen enää käyty.

Ja ei, ei ole ollut häirikköjä.

Jokaisa tapahtumassa on kai ollut jotain pientä, htkellistä, vääränlaista toimintaa mutta kun jengi on pieni ja paikalla tarpeeksi kokeneita ja jopa palkattuja "järjestyksenvalvojia" niin ne pystytään lopettamaan ennen kuin tapahtuu mitään ikävää.

Siis kuten sanallaista veettuilua josta ois voinut kehkeytyä pahempi tai että joku on tullut liian liki luvatta (katsoa saa muttei koskea) tai että joku humaltunut on poistettu paikalta.

No en ole eikä olla viiteen vuoteen enää käyty.

Ja ei, ei ole ollut häirikköjä.

Jokaisa tapahtumassa on kai ollut jotain pientä, htkellistä, vääränlaista toimintaa mutta kun jengi on pieni ja paikalla tarpeeksi kokeneita ja jopa palkattuja "järjestyksenvalvojia" niin ne pystytään lopettamaan ennen kuin tapahtuu mitään ikävää.

Siis kuten sanallaista veettuilua josta ois voinut kehkeytyä pahempi tai että joku on tullut liian liki luvatta (katsoa saa muttei koskea) tai että joku humaltunut on poistettu paikalta.
Kiitos kun jaat. Onhan nämä hirveän mielenkiintoisia juttuja.🤩

Onko joskus ollut mustasukkaisuutta tai kiistaa henkilöstä? Jos niin miten näkyi?

Kiitos kun jaat. Onhan nämä hirveän mielenkiintoisia juttuja.

Onko joskus ollut mustasukkaisuutta tai kiistaa henkilöstä? Jos niin miten näkyi?

Oivoi. Noitakin on aina.

Jotkut lähtevät paikalta riidellen, joku vetäytyy nurkkaan murjottamaan, joku pääsee tunteistaan yli ja toiset eivät. Uusia pareja syntyy ja jotkut eroavat.

• Vau!
Mä panin nuorena mieheni kaveria,kun mieheni katseli vierestä. Hän oikein kinusi, että tehdään niin. Sitten alkoi lähettelemään tälle miehelle tappouhkauksia. No oli muutenkin omituinen mies tuo silloinen aviomies.

• Vau!

Yhteistyössä