onko teillä kellään tällaisia "hyvänpäiväntuttuja" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
jotka teidät kohdatessaan, alkavat ainaisen arvostelun - negatiivisessa mielessä - milloin mistäkin jostain yhteisestä tuttavasta tai omasta tutustaan. naureskelevat monille ihmisille ja heidän ratkaisuilleen jne jne.
mie olin just vaihteeks sellasen ihmisen seurassa tuolla leikkarilla ja voi tsiisus, että on itelläkin jotenkin .. paskanen olo kun siinä oli kaatopaikkana kuuntelemassa kaikkea Peen jauhantaa.

mietin vaan, mitähän kaikkee hauskaa se minust ja minun miehest ja meitinki muksuista tuolla jollekin jauhaa . argh. :snotty:

Minulla on eräs tällainen sukulainen, yritän kyllä olla tekemisissä hänen kanssaan niin vähän kuin suinkin. Harmi vaan että kesämökkinsä on mökkimme naapurissa, jostain syystä ei koko mökille meno paljon kiinnosta...

Mulla oli työkaverina tyyppi, joka mollasi aina jotakuta sillä hetkellä poissa olevaa. Mua kanssa ärsytti, kun hyvin tiesin, että tottahan minustakin juttu alkaa liikkua kun en satu olemaan paikalla. Lopulta muun työporukan kanssa käännettiin juttu huumoriksi, kun vertailtiin, mitä kenestäkin oli sanottu. Ilkeää alkuperäiselle juoruajalle, mutta minkäs teet. Ko. henkilö ei loppuviimein pysynyt palkkalistoilla kovin kauaa, oli kai sitten ottanut jo pomojakin päähän?

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Mulla oli työkaverina tyyppi, joka mollasi aina jotakuta sillä hetkellä poissa olevaa. Mua kanssa ärsytti, kun hyvin tiesin, että tottahan minustakin juttu alkaa liikkua kun en satu olemaan paikalla. Lopulta muun työporukan kanssa käännettiin juttu huumoriksi, kun vertailtiin, mitä kenestäkin oli sanottu. Ilkeää alkuperäiselle juoruajalle, mutta minkäs teet. Ko. henkilö ei loppuviimein pysynyt palkkalistoilla kovin kauaa, oli kai sitten ottanut jo pomojakin päähän?

meillä tämmönen meidän apsilla :D

Yhteistyössä