onko teillä kaikki tip-top?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sottapytty(kö)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sottapytty(kö)

Vieras
Tässä vaatehuoneen siivouksen lomassa kysyisin seuraavaa:
onko teillä kaikki kaapit, vaatehuoneet ja varastot siistissä järjestyksessä? Tiedätkö mistä mikin juttu löytyy helposti? Vai kaipaatko johonkin säilytysasiaasi korjausta/parannusta?

Minusta tuntuu,että minulla ei ole IKINÄ ollut sitä tilannetta, että kaikki tavarat ja vaatteet olisivat olleet niillä oikeilla paikolla - olenko vain niin tuhannen laiska pitämään järjestystä. Nytkin olen jo kolme kuukautta suunnitellut tuota vaatehuoneen siivoamista ja se on edelleen kesken, tänään kuitenkin jo aloitin, mutta sitten "unohdun" lukemaan jotain vanhoja koulu kansioita tai almanakkoja.

Lähes kaikella on paikkansa (mitä tuokin sitte mahto tarkottaa... ). Ja yleensä tiedän kamojen olinpaikan. Mutta se etä onko kaapit ja varastot tiptop, onkin eri juttu :)

:laugh: meillä on kuule ihan samanlaista... ja kaappia siivotessa unohdun lukemaan jotain ikivanhoja lehtiä, niistä löytyy yllättäen eeerittäin mielenkiintoisia juttuja, kun ne pitäisi heittää pois :xmas:

Nyt on tiptop taas! B) ja pysyykin aina. pojan lelut pysyvät vain pojan omassa huoneessa.
ja koiran lelut on aina hänen omassa korissaan,.,. tiskit ovat aina likaset siis koneessa, ja kaapit ovat järjestyksessä.. imuroin joka toinenpäivä ja pesen lattiat. Pölyt 1*viikossa. :)

siis löysin ikivanhoja valokuviakin. Joku vanha ihastuskin oli laittanut kuvan taakse kirjoitusta: I love you Mindi *hih* oltiin tyyliin 15 vee. Näinhän tää siivous etenee hurjaa vauhtia ja sit ku välillä tulee tänne koneellekkin istahdettua - antakaa mulle piiskaa, että mä tästä suoriutuisin!!!

Meillä on A I N A joku kadoksissa: par'aikaa mittanauha, mutta milloin toinen hanska, milloin joku avain, milloin lasku joka piti jo maksaa, jne.
Tilaa on riittävästi, mutta kaappitilaa ei. Komeroihin en antaisi kenenkään kurkata, over my dead body only...

Alkuperäinen kirjoittaja Ellukka:
Meillä on A I N A joku kadoksissa: par'aikaa mittanauha, mutta milloin toinen hanska, milloin joku avain, milloin lasku joka piti jo maksaa, jne.
Tilaa on riittävästi, mutta kaappitilaa ei. Komeroihin en antaisi kenenkään kurkata, over my dead body only...
Mä voin lainata sulle mittanauhaa...just huomasin, että mittanauhani on olohuoneessa nojatuolin alla :D

Meillä saattaisi sille kurkkaajalle käydä pahasti, kun tippuisi jotain päähän :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä voin lainata sulle mittanauhaa...just huomasin, että mittanauhani on olohuoneessa nojatuolin alla :D

Voi kiitos =)
Mun rullamitta oli vielä toissapäivänä collaritakin taskussa, mutta ei ole enää ei. Lapset on ottaneet sen leikkeihinsä ja sieltä se on kadonnut kai mustaan aukkoon. Kuten edeltäjänsäkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:

Meillä saattaisi sille kurkkaajalle käydä pahasti, kun tippuisi jotain päähän :D

Sit siinä olisikin jo kaksi ruumista vieretysten *pyrsk*...

Ei tosiaankaan ole aina tip-top...Siivotessa unohdun miekin aina johonkin muuhun hommaan välillä ja joo,lapset saattaa laittaa tavaroita jemma nimiseen piiloon, mistä niitä ei ikinä löydä..tosin itekkin kyllä osaan tuon piilottelun jalon taidon :whistle: :ashamed:

Muutettiin syksyllä uuteen kämppään, jossa kerrankin edes kohtuullisesti säilytystilaa. Muutettaessa heitin kaiken ylimääräisen mäkeen - kirppikselle ja kierrätyskeskukseen lähti tosi paljon tavaraa. Ja nyt äippälomalla olen vielä järjestellyt kaappeja (aika maanisestikin välillä, täytyy myöntää) joten juu, meillä on kaikki tiptop -ainakin toistaiseksi :D

lohduttavaa kuultavaa, sitten minulla on se vika,että tosiaan alan välillä tekemään jotain ihan muuta. Nyt minulla ois sinäänsä hyvä laittaa tuo vaatehuone kuntoon ku kaksi touhukasta lastani on tän päivän mummilassa, minulla on vain vauva hoidettavana, joten aikaa silleen ois ja sitä rauhaa touhuta.

Yhteistyössä