Onko teillä jotain tavoitteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on tällanen vähän hölmö moodi. Sellanen fiilis, että jaahas, mitäs nyt? Olen saanut vakituisen työpaikan unelmieni duunista, mies on oikein hyvä, ja lapsi maailman ihanin. Aika lailla kaikki mitä olen toivonut :) Nyt sitten pähkäilen, että pitäisi olla jotain "vaikeuksia". Vai pitäisikö sanoa haasteita. Jotain mitä tavoitella.

Millasia tavoitteita teillä on?

-kolmas lapsi
-omakotitalo
-parturi-kampaamo likkeemme omistajuus ja hyvä menestys siinä
- miinus 20kg
- 2-3kk lomamatka italian maaseudulle sit kun olen melkeen eläkeläinen

olishyan noita, en jaksa luetella...

Haluan valmistua, haluan saada töitä joskus, haluan maksella asuntolainaa, haluan nähdä lasten kasvavan aikuisiksi ja olla aina tukena, haluan ehkä tehdä enemmän ympäristön puolesta, alkaa taas maksaa maan ystävien jäsenmaksua ja muitakin jäsenmaksuja ja tehdä jotain duunia noiden juttujen puolesta, siis hyväntekeväisyyttä ja vaikuttamistyötä lastemme maapallon puolesta. ja jatkaa vähäll toimeen tulemista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Mulla oli aikoinani selkeät viisi tavoitetta elämälle. Ne tuli täyteen tossa parivuotta sitten.
Nyt päälimmäisenä on tavoite pysyä terveenä!

Sanohan mitkä ne olivat :)

Ihana aviomies
oma koira
Omakotitalo
lapsia
nimi historian kirjoihin.

No tuota, tavoitteena olisi saada plussa kun täytän 30 v.
Aika tiukille vetää aikataulun kanssa. :(
Suren vielä keskenmenoakin tässä.
Tuntuu tällä hetkellä niin huonolta tämä elämä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nimi historian kirjoihin.

Mitä teit?

:D utelias olen

Oon suomen ensimmäinen naismeripioneeri. Ei siis mitään suurta ja mahtavaa, mutta pieni juttu, jota kukaan ei voi päihittää :)

Onnea sinulle siitä! :D

Mullakin tuli saavutettua kaikkia tavoitteet elämältäni parikymppisenä. Siitä koituikin aikas moinen kriisi, josta selviäminen on ajoittain helpompaa, ajoittain vaikeampaa. Ainoa keino on keksiä uusia tavoitteita.

Samaa pohdin minäkin. Vielä olis valimistuttava ja saatava työpaikka mut mitäs sitten? Minulla ei ole enää tavoitteita eikä unelmia, kun pian olen ne kaikki toteuttanut.

Yhteistyössä