V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Montoya:Kuka kaipaa teitä valittajia omiin ketjuihinsa? Niin ei kukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Montoya:Kuka kaipaa teitä valittajia omiin ketjuihinsa? Niin ei kukaan.
Avasit kuitenkin tämän ketjunJa en mä valita, kun en edes ketjuja avaa. jos avaan, häivyn nopeasti kommentoimatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Montoya:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Montoya:Kuka kaipaa teitä valittajia omiin ketjuihinsa? Niin ei kukaan.
Avasit kuitenkin tämän ketjunJa en mä valita, kun en edes ketjuja avaa. jos avaan, häivyn nopeasti kommentoimatta.
Miksi pitää ylipäätään avata? Sä just kyllä kirjotit et kenen avauksia et avaa ja nyt sit kuitenkin avaat. Koita päättää jo.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Montoya:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Montoya:Kuka kaipaa teitä valittajia omiin ketjuihinsa? Niin ei kukaan.
Miksi pitää ylipäätään avata? Sä just kyllä kirjotit et kenen avauksia et avaa ja nyt sit kuitenkin avaat. Koita päättää jo.
Voi sua pientä, johan mä aloituksessa sanoin, että joskus avaan savannan aloituksen. Eikä pidäkään avataSitähän tämä koskeekin, tarkkuutta vähän tyttö!
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Mä en avaa vaatemerkki-, vaippamerkki-, imetys- tai nimiketjuja ollenkaan, oli sitten aloittajana kuka tahansa.