Onko teillä joitain palstalaisia, joiden aloituksia ette avaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Montoya:
Kuka kaipaa teitä valittajia omiin ketjuihinsa? Niin ei kukaan.

Avasit kuitenkin tämän ketjun :D Ja en mä valita, kun en edes ketjuja avaa. jos avaan, häivyn nopeasti kommentoimatta.

Miksi pitää ylipäätään avata? Sä just kyllä kirjotit et kenen avauksia et avaa ja nyt sit kuitenkin avaat. Koita päättää jo.

Avasit kuitenkin tämän ketjun :D Ja en mä valita, kun en edes ketjuja avaa. jos avaan, häivyn nopeasti kommentoimatta.

Miksi pitää ylipäätään avata? Sä just kyllä kirjotit et kenen avauksia et avaa ja nyt sit kuitenkin avaat. Koita päättää jo.

Voi sua pientä, johan mä aloituksessa sanoin, että joskus avaan savannan aloituksen. Eikä pidäkään avata :o Sitähän tämä koskeekin, tarkkuutta vähän tyttö!

Voi sua pientä, johan mä aloituksessa sanoin, että joskus avaan savannan aloituksen. Eikä pidäkään avata :o Sitähän tämä koskeekin, tarkkuutta vähän tyttö!

Mä olen erittäin tarkka poika.

Ei ole, ihan vain koska en edes koskaan muista mitä kukakin on kirjoittanut saati et muistaisin nikkejä :ashamed: Tai no kyllä mä nyt parit nikit muistan mutta en muista juuri mitä ne on kirjoittanut. Yleensä jätän otsikon perusteella lukematta.

Ainoastaan Savannan aloituksia en jaksa avata, koska aiheet eivät vaan kolahda. Ei mitään, mitä jaksaisin miettiä, mikä liittyisi myös omaan elämääni tai haluaisin jotenkin kommentoida.

Yhteistyössä