V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On samat, eihän ne muuten sisaruksia oliskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On samat, eihän ne muuten sisaruksia oliskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On samat, eihän ne muuten sisaruksia oliskaan.
Sä olet justiinsa niitä ihmisiä jotka viljelee tota sontaa suustaan,sori vaan,mutta kyllä on sisaruksia silti vaikkei kummatkin vanhemmat samoja olekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On samat, eihän ne muuten sisaruksia oliskaan.
Kyllä on sisaruksia vaikka olisi eri isä tai äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On samat, eihän ne muuten sisaruksia oliskaan.
Sä olet justiinsa niitä ihmisiä jotka viljelee tota sontaa suustaan,sori vaan,mutta kyllä on sisaruksia silti vaikkei kummatkin vanhemmat samoja olekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On samat, eihän ne muuten sisaruksia oliskaan.
No jos sinä olet asiasta eri mieltä niin ei kai mun tarvi olla samaa mieltä kuin sinä? Sisko on sisko jos on samat vanhemmat, tää on mun mielipide eikä mulla todellakaan oo tapana arvostella sellasia jotka ovat eri mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On samat, eihän ne muuten sisaruksia oliskaan.
No jos sinä olet asiasta eri mieltä niin ei kai mun tarvi olla samaa mieltä kuin sinä? Sisko on sisko jos on samat vanhemmat, tää on mun mielipide eikä mulla todellakaan oo tapana arvostella sellasia jotka ovat eri mieltä.
Kyse ei nyt ole mistään mielipiteistä vaan tiedosta ja siitä, että vaikka on eri isä tai äiti, niin silti on sisarus toiselle.
Mikäs sitten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On samat, eihän ne muuten sisaruksia oliskaan.
Kyse ei nyt ole mistään mielipiteistä vaan tiedosta ja siitä, että vaikka on eri isä tai äiti, niin silti on sisarus toiselle.
EI OLE!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mikäs sitten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On samat, eihän ne muuten sisaruksia oliskaan.
EI OLE!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()