Onko teillä aina siisti auto sisältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä en voi edes ajaa autolla jos siellä on sisällä hiekkaa tai puunlehtiä, pestäkkin pitää heti jos jotain ylimääräistä näkyy ulkopinnassa :headwall:

Autohan se vaan on. Joillekin se tuntuu olevan elämääkin tärkeämpi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä en voi edes ajaa autolla jos siellä on sisällä hiekkaa tai puunlehtiä, pestäkkin pitää heti jos jotain ylimääräistä näkyy ulkopinnassa :headwall:

Autohan se vaan on. Joillekin se tuntuu olevan elämääkin tärkeämpi! :D

ei se noin mene , kun on autoja ja "autoja" ;)

Ei ole... Jostain kumman syystä anoppi sanoo joka kerta kun istuu meidän autoon, että "teidän kannattaisi hankkia autoon roskapussi, johon saisi laitettua nuo karkkipaperit ym roskat. Toinen pussi sitten tyhjille pulloille..." jatkaa vielä: "jaa täälläkös tämä esikoisen kadonnut rukkanen on ja täällähän on tämä kuopuksen purulelu, muista sitten kun viet koiria lenkille, että täällä on toisen niistä talutushihna"
Että joo ei meillä ole kovin siisti auto sisältä. :whistle:

Erittäin likasta on välillä. Mutta säännöllisesti kuitenki koitetaan putsata.
Saattaa löytyä:
banaaninkuoria
vaatteita
karkkipapereita
tyhjiä jogurttipurkkeja
tyhjiä tölkkejä
vesipulloja
tyhjiä pillimehuja
tahroja joka paikassa
kuitteja
rahaa
kenkiä
hanskoja
lakkeja
JA VAIKKA MITÄ MUUTA!

-saa kauhistella :D johtunee monesta eri syystä, tuo miksi ehtii noin pahalle siivolle aina.

Pyrin pitämään irtoroskat poissa mutta hiekkaa sinne kertyy varsinkin näin syksyllä ja sitä siivoan pois kun ennätän. Me ajellaan myös sorateillä niin auton pesu kelin mukaan. Tosin eilen mun auto kävi iskarin vaihdossa niin oli pesseet myös auton. :)

ei ole siisti, nyt kun koiraa ei ole enää niin voipi olla et hieman siistempänä pysyy, mut turhan harvoin autoa putsataan...jospa nyt kun vaihdetaan autoa parannettaisiin hiemna tapojamme, tuskimpa silti :D

mun jäljiltä on siisti,miehen jäljiltä ei... :kieh:
mut mun siskon auto on pahin kaikista,siel on sen ja sen miehen vaatteita pitkin takapenkkiä ja lattioita,cd-levyt pyörii pitkin autoa,roskia ja tyhjiä pulloja tyhjiä tupakka-askeja ja pölyä ja paskaa ja kuraa ja koiran karvoja ja :x

Meillä on siisti. Ei ole roskia muuta kuin parkkikuitteja kuskinovenlokerikossa. Kynä taitaa löytyä sieltä kans. Pojan lelut yms. kerätään aina reissun jälkeen samantien pois.

Mies käyttää auton ulkopuolipesulla säännöllisin väliajoin.

Ei ole. Ei se ihan kaatopaikkaakaan muistuta, mutta pölyä, hiuksia ja kissankarvoja tuntuu olevan aina. Eikä autossa tule istuttua niin paljoa että jaksaisi kovin useasti sitä siivota :whistle:

Jos meillä olis tuo Civic 5D mitä äsken käytiin kattomassa, sen kyllä pitäisin siistinä :D :p

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kahelle:
Erittäin likasta on välillä. Mutta säännöllisesti kuitenki koitetaan putsata.
Saattaa löytyä:
banaaninkuoria
vaatteita
karkkipapereita
tyhjiä jogurttipurkkeja
tyhjiä tölkkejä
vesipulloja
tyhjiä pillimehuja
tahroja joka paikassa
kuitteja
rahaa
kenkiä
hanskoja
lakkeja
JA VAIKKA MITÄ MUUTA!

-saa kauhistella :D johtunee monesta eri syystä, tuo miksi ehtii noin pahalle siivolle aina.

Lähes kaikkea löytyy varmaan meiltäkin. Ehkä ei jogurttitölkkejä, mutta niiden tilalla vois oll avaikka purkkaa-

Yhteistyössä