Onko teillä äideillä säännöllinen "vapaa ilta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Tuli mieleen, kun itse tajusin etten ole saanut omaa aikaa ikuisuuksiin. Tai no saanut ja saanut...
Tuli sellainen tarve, että on päästävä yksin shoppailee ja kaverin kanssa syömään tmv.

Ja huomiseksi järjestin laatuaikaa B) :)

Tiedän äitejä, joilla on esim. joka keskiviikko vapaa ilta tai kerran kuussa jopa vapaa viikonloppu. Ajoittain iskee kade, kun on joskus täällä hermo kireellä :ashamed:

Mites teillä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei. Kun en osaa lähteä täältä. Lapset heti inisevät jos teen lähtöä.
Meillä taas ( mun kuvittelua?? ) mies on jotenkin outo, kun teen lähtöä. Väittää ettei ole, mutta aina musta siltä tuntuu :ashamed:

Ei todellakaan.

Huomasin kyllä juuri alkuviikosta sitä todella ei vaan pelkästään kaipaavani, vaan myös tarvitsevani. Joten ens viikolla pari-kolme iltaa otan vain itselle.

Tällä viikolla ei miehen töiden puolesta mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei. Kun en osaa lähteä täältä. Lapset heti inisevät jos teen lähtöä.
Meillä taas ( mun kuvittelua?? ) mies on jotenkin outo, kun teen lähtöä. Väittää ettei ole, mutta aina musta siltä tuntuu :ashamed:

Meillä kans ukkonen muuttuu hiukan oudoks jos olen johonkin lähtemässä :/

EI ole ollu 10 vuoteen. Mutta en tiedä kaipaanko minä sellasta säännöllistä omaa aikaa. Illalla yhdeksän aikaan talo hiljenee joten onhan siinä aikaa jumpata, kattoo telkkaria, crossailla tai vaan olla ja möllöttää!

Siis minä en ymmärrä miten sen oman ajan ottaminen voi olla niin vaikeaa?? kotiäitinä ollessa kävin joskus kaverin kanssa leffassa,kaupungilla,bilettämässä ym yym. Eihän kukaan tule tarjoamaan sitä omaa aikaa? Sitä on vaan otettava ja järjestettävä ;)

Ei ole säännöllistä vapaata iltaa...Itellä kun normaali 8-16 työ, vapaata siis viikonloput, mies taas vuorotöissä joten useimmiten viikonloput töissä eli usein olen viikonloput kolmistaan lasten kanssa..Joskus sitten mies lähtee vanhemmilleen jos hällä ja lapsilla on lomaa, minä jään silloin yksin kotiin kun lomaa ei ole....Silloin on mun oma aika, pelkästään töissä käyn, muuten nautin...Sitä sattuu kyllä ainoastaan n. kerran vuodessa...

Yhteistyössä