Onko teijän menkat niukentuneet sen jälkeen kun 30v meni rikki??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se aika kuusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se aika kuusta

Vieras
mulla meinaa on,täytän 32 tänä syksynä ja huomannut et menkat on niukentuneet oikeen urakalla. Tietysti siihen varmasti liittyy ruokavalio ja liikunta ym seikat mutta silti,ennen valuin ensimmäiset 3päivää ihan kauheesti ja seuraavat 3 päivää vähemmän ja sit viel 2päivää jälkivuotoa. Nyt vuodan 2päivää enemmän ja 3päivää vähemmän ja jälkivuotoa1-2 päivää.

Kävispä mullekin vielä noin. Mä sain kolmannen lapseni 29-vuotiaana ja sen jälkeen mun menkkavuodosta tuli tosi runsas. Siis oikeesti. Tyhjennän kuukuppia ekana kunnon vuotopäivänä 1-2 h välein, kun se on täynnä. Mulla on kolme runsasta vuotopäivää ja neljä vähän niukempaa. Käytännössä mun menkat kestävät siis viikon. Ja nyt siis olen 34-vuotias...

Juu, kolmen kympin jälkeen ennenkuin kohdun lihaskasvain poistettiin, niukkeni melkein olemattomiin. 35 jälkeen taas paheni reilusti. Päälle nelikymppisenä oli pahimmillaan, sen jälkeen rauhoittui, kun kohdusta poistettiin toinen lihaskasvain. Nyt viittäkymppiä lähetessä sitten vuoto on alkanut taas hieman niukkenemaan.

Yhteistyössä