Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näinhän se menee. Ja jos hyvä tuuri käy, on molemmilla intohimoinen kausi yhtäaikaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:palautuu kausittain.. välillä sitä on paljon ja välillä kaikki tuntuu pelkältä arjelta.
Alkuperäinen kirjoittaja Marianne:OnTäytyy sen eteen työtä kyllä tehdä, etenkin näin pienten lasten kanssa.. Mutta älä valita ja syyttele, tee asialle jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:Välillä on pelkkää arkea kun molemmat ollaan väsyneitä mutta kyllä sitä intohimoakin sieltä löytyy tarpeen vaatiessa.Pieni läpsäys pepulle tai pusu yllättävässä tilanteessa on poikaa... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Marianne:OnTäytyy sen eteen työtä kyllä tehdä, etenkin näin pienten lasten kanssa.. Mutta älä valita ja syyttele, tee asialle jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:Alkuperäinen kirjoittaja Marianne:OnTäytyy sen eteen työtä kyllä tehdä, etenkin näin pienten lasten kanssa.. Mutta älä valita ja syyttele, tee asialle jotain.
Eikös se mieskin vois joskus tehdä asian eteen jotain?? Aina vaan selitystä naiselle että "tee asian eteen jotain":/ Mikä niin merkillinen otus se mies on että SEN eteen pitää kaikki tehdä, toisen tekemättä yhtään mitään.....
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja Marianne:OnTäytyy sen eteen työtä kyllä tehdä, etenkin näin pienten lasten kanssa.. Mutta älä valita ja syyttele, tee asialle jotain.
mitä?? yhteisen ajan järjestäminen ei tunnu auttavan..
Alkuperäinen kirjoittaja -.-:Eikös se mieskin vois joskus tehdä asian eteen jotain?? Aina vaan selitystä naiselle että "tee asian eteen jotain":/ Mikä niin merkillinen otus se mies on että SEN eteen pitää kaikki tehdä, toisen tekemättä yhtään mitään.....
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönenä:Mä mielestäni huomioin miestä usein mutta se ei koskaan mua :ashamed: Mies koskettaa mua ainoastaan silloin kun haluu seksiä :kieh: Onko kellään muulla samaa tilannetta?Mun puolelta tuota intohimoa harvoin on koska en muutenkaan koskaan saa huomiota.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:![]()
Miksi polveni ovat mustelmilla? :ashamed:
Juu, on sitä, muttei se nyt ihan noin vaan ole, työtä vaatii sekin, ainakin joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:palautuu kausittain.. välillä sitä on paljon ja välillä kaikki tuntuu pelkältä arjelta.