Ä
Äiti
Vieras
Ihan oikeasti, mä alan olla pulassa täällä. Poika täyttää joulukuussa seitsemän, ja aloitti koulun nyt syksyllä. On ollut tähän saakka oikeasti kiltti ja reipas ja ihana ja äitin mussukka.. mutta nyt kun koulu alkoi. Voi huokaus.
Tekee kaiken pahan minkä keksii, ja ihan oikeasti vaan ärsyttääkseen. Kiusaa kissaa, jota ei ole ikinä aiemmin tehnyt. Kiusaa muita sisaruksiaan, lällättää, ärsyttää, haastaa riitää, kiroilee aivan kauheasti. Ja sitten kun sitä komentaa ja korottaa ääntään niin että kuulee että mä suutun, niin alkaa itkemään ja huutamaan ja juoksee ovet paukkuen pois.
Mikä sille on tullut?
Mun kiltti ihana pieni poikani vaihtui varmaan ekana koulupäivänä.. Koulussa on kiltisti, kotona ei.
Tekee kaiken pahan minkä keksii, ja ihan oikeasti vaan ärsyttääkseen. Kiusaa kissaa, jota ei ole ikinä aiemmin tehnyt. Kiusaa muita sisaruksiaan, lällättää, ärsyttää, haastaa riitää, kiroilee aivan kauheasti. Ja sitten kun sitä komentaa ja korottaa ääntään niin että kuulee että mä suutun, niin alkaa itkemään ja huutamaan ja juoksee ovet paukkuen pois.
Mikä sille on tullut?