Onko teidän mielestänne joka viikonloppu alkoholia ottava ihminen

kyllä on jos joka ikinen v-loppu on PAKKO saada viinaa ja pää täyteen, silloin kyllä on alkoholisti aivan täysin, pakko hoitoon vaan semmoset :whistle:
lisään vielä, että 1-2 sidukkaa tai olutta saunan päälle ei tee ihmisestä holistia!

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No jos joku menee joka viikonloppu vaikka lauantaina baariin ja juo ittensä känniin, niin onko se alkkis :D

no aika vaikee määritellä noin yks oikosesti.... voi olla et on jonku sortin alkoholiongelma tai sitten ei ole jos siis pystyy oleen menemättä ja vetämättä kännejä joka viikonloppu jos vaikka parempaa tekemistä ilmaantus...

ja mikä on känni? muutama kalja enemmän kun 1 tai 2 et vähän tuntuuki jossain vai sammumispiste???

Välit meni poikki erään perheellisen ystäväni kanssa, kun pyysin heitä olemaan ryyppäämättä edes meillä vieraillessaan.
Eli eivät voineet käydä edes kylässä lauantaina saunassa ilman että vetivät perskännit takaluukun antimista... Huomautin siitä sitten ja sain sellaiset paskat päälleni, että! Emmekä ole olleet kahteen vuoteen missään tekemisissä ja nimen omaan siksi että minä en viitsi enää kuunnella niitä känniraivareita. Alkoi nimittäin rouvalla mennä toi alko jo tosi pahasti hermoon. Sai kauheita kohtauksia kännissä lasten ja muitten vieraitten nähden. So long!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:
Mun mielestä ongelma on sillon jos joka viikonloppu on pakko ottaa.

Ei oo pakko ottaa, ihminen tykkää vaan käydä baarissa ja olla kännissä :whistle:

Niinhän ne alkkikset sanovat että kännissä on kivaa... ja ilman alkoholia ei ole

Suurin osa mun tuntemista alkoholisteista ottaa ihan vaan pari olutta. Ikinä eivät vedä kännejä. Siis omien sanojensa mukaan.

herää kysymys että miksi pitää juoda joka viikonloppu edes se 2-3...? ei sillä itsekkin ennen perhettä join mutta nykyään ei edes saunan jälkeen maistu kuin limpparia... paljon parempaa :) en siis tuomitse ketään mutta kertokaa mulle (ihan mielenkiinnosta)... :)

toiset tykkää mausta, toiset rentoutuakseen! jotku tykkää rentoutua esim ulkoilemalla, toiset siitä parista siideristä.. eikö se oo sama, miten kukanenki ottaa kuhan muistaa kohtuus kaikessa!

Alkuperäinen kirjoittaja henkariikka:
herää kysymys että miksi pitää juoda joka viikonloppu edes se 2-3...? ei sillä itsekkin ennen perhettä join mutta nykyään ei edes saunan jälkeen maistu kuin limpparia... paljon parempaa :) en siis tuomitse ketään mutta kertokaa mulle (ihan mielenkiinnosta)... :)
mä en ole ikinä juonut saunan jälkeen alkoholia :x en ymmärrä miks jotkut juovat edes,mä juon myös limsa tai mehua :D

Yhteistyössä