J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:gynelle, synnytykseen, erotiikkaliikkeeseen
Jotakuinkin näin.
Ruumiinavaus saattaisi myös jäädä käymättä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:gynelle, synnytykseen, erotiikkaliikkeeseen
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Synnytykseen en ottaisi lapsia mukaan. Enkä kovin mielelläni gynellekään. En kaupungin keskustaan uudenvuodenyönä kello 24. En paikkaan, missä on paljon humalaisia ja lapsen mielestä pelottavia ihmisiä. En häihin tai 50-vuotisjuhliin, jos lapsia ei ole erikseen kutsuttu...
Alko...totta hitossa. Mitä kamalaa siinä on, jos lapsi on mukana kun äiti/isi ostaa pullon viiniä?Kaikki ei oo alkoholiongelmaisia, onneksi.
Mun muksut ovat olleet mukana mm. siellä alkossa, kampaajalla, hammaslääkärissä, työhaastattelussa, ravintolassa, mun koulussa oppitunnilla, jne. Ongelmitta.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:gynelle, synnytykseen, erotiikkaliikkeeseen
Jotakuinkin näin.
Ruumiinavaus saattaisi myös jäädä käymättä...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:jos vaikka pelkää että lapset tiputtaa niitä pulloja sieltä hyllyistä? niitä kun on niin matalallakin, ja käytävät kapeita...ja lapset yleensä vilkkaita (ei toki kaikki,aina)
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:jos vaikka pelkää että lapset tiputtaa niitä pulloja sieltä hyllyistä? niitä kun on niin matalallakin, ja käytävät kapeita...ja lapset yleensä vilkkaita (ei toki kaikki,aina)
No, sitten pitää jättää myös ruokakauppa, kirpputorit ja ylipäätään kaikki putiikit väliin =)
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:jos vaikka pelkää että lapset tiputtaa niitä pulloja sieltä hyllyistä? niitä kun on niin matalallakin, ja käytävät kapeita...ja lapset yleensä vilkkaita (ei toki kaikki,aina)
No, sitten pitää jättää myös ruokakauppa, kirpputorit ja ylipäätään kaikki putiikit väliin =)
no on mun mielestä ruokakauppa eri ku alko... mutta en tiiä miten toiset ajattelee.
meillä lapset kulkee mukana lähes joka paikassa, no ei ehkä siellä gynellä eikä tällasissa mutta muualle on vähän pakko ottaa mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:En mäkään siinä näe kyllä mitään ihmeellistä, että lapset tulee alkoon mukaan. Mun mielestä se oli jotenkin hassua, että vanhemmat kävis "salaa" alko-ostoksilla - se siitä kielletystä vasta kiinnostavan tekeekin. Ja siis jos sitä pelkää, että lapsi näkee siellä näitä ongelmatapauksia, niin näkyyhän niitä kaduillakin kaupungilla, jopa enemmänkin kun siellä alkossa - siellä ne kuiteskin edustaa vähemmistöä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:jos vaikka pelkää että lapset tiputtaa niitä pulloja sieltä hyllyistä? niitä kun on niin matalallakin, ja käytävät kapeita...ja lapset yleensä vilkkaita (ei toki kaikki,aina)
no on mun mielestä ruokakauppa eri ku alko... mutta en tiiä miten toiset ajattelee.
meillä lapset kulkee mukana lähes joka paikassa, no ei ehkä siellä gynellä eikä tällasissa mutta muualle on vähän pakko ottaa mukaan![]()
Sama se kai on, tiputtaako lapsi pullot lattialle Alkossa vai ruokakaupassa. Tai rikkooko tavaroita kirppiksellä tai Alkossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joku crack-luola, ja huoratalo.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joku crack-luola, ja huoratalo.
Millainen huoratalo?![]()
Olen asunut tyttöbaarin yläkerrassa lasten kanssa... Ei poikkea juuri muustakaan asumispaikasta.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:jos vaikka pelkää että lapset tiputtaa niitä pulloja sieltä hyllyistä? niitä kun on niin matalallakin, ja käytävät kapeita...ja lapset yleensä vilkkaita (ei toki kaikki,aina)
Sama se kai on, tiputtaako lapsi pullot lattialle Alkossa vai ruokakaupassa. Tai rikkooko tavaroita kirppiksellä tai Alkossa![]()
niin mutta mun mielestä alkossa herkästi rikkoutuvat tavarat on lähes lattianrajassa, toisin kun monissa marketeissa. lisäksi alkossa ei juuri muuta olekaan kun niitä herkästi rikki meneviä ja alkossa yleensä hyllyjen välit on kapeampia. että minusta kyllä on eri olla kirpparilla tai prismassa, mitä alkossa. mutta en tiiä muista, ja kuten sanoin, meillä lapset kyllä on mukana myös siellä alkossa. ois tosiaan kiva kuulla että mikä näillä vastaajilla on ideana siinä että alkoon ei lapsia? :attn: