onko teidän miehet uteliaita/ mustiksia?

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
niin en tosiaan kyllä mitenkään tietoisesti tee hänestä mustasukkaista :snotty:
Tiedän sen että hänen exänsä petti häntä..
En ole nähnyt koskaan hänen ketään kavereita hän sanoo et kaikki sit aikanaan ja ei kannata kiirehtiä jne. (no ollaan oltu puolvuotta yhdessä, eikö tässä ajassa jo luulis et hän haluis esitellä mut jollekki??) itse olen esitellyt mun kyllä, kaikki mun kaverit on et onpa ihanaa ku oot löytänu tollasen miehen ja kaverieden miehet on ihan haltioissaan :whistle:
Kun hän on meillä hänellä ON AINA oma puh. äänettömällä mm.
Hän koittaa jotenkin tehdä musta mustasukkaista mikä on sairasta, hän on itse sitä ja koittaa mustakin tehdä, hän esim esitteli facebookistaan jotain omia videoitaan mitä on joskus tehny ku on ollu seksibaarissa töissä ja jotain stripparikavereitaan jne :laugh:
olin et niinku miks sä mulle tälläsia esittelet, musta ei saa mustista tekemälläkään..
no on täs miljoona muutaki juttua mitkä ei toimi :(
Hän ei siedä mun exää, no hällä on päihdeongelma ja tämän miehen mielestä lasten ei kuulus nähdä isäänsä ym.
kauhea soppa :headwall:
En tiä miten sille kerron että en halua enää tavata..
Hänes on kyl yhtä paljon hyviäkin puolia..

Mut nuo huonot puolet kyllä jyrää ne hyvät ajan mittaan :/ Edelleen sanon, Lähde!

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Tuttavapiirissä... Nainen haki lopulta eroa, mutta mies ampui naisen. Että sellasta...

???!!!

vai sellaista, mutta kertookohan enempi tuttavapiiristäsi, kuin yleistettävämmin ihmisistä/miehistä.
..Ja mitä se kertoo?...

No esimerkiksi ihan vain jengikulttuurista.

ja ihan ilman yrityksiä värittää tosiasoita suurempien viitekehysten viritelmillä, tai muka tiedostavalla krumeluurilla.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Ei sentään, saattaisi riittää että ap vapaaehtoisesti kertoo kenen kanssa viestittelee, eikä näytä kiusaantuneelta jos mies kysyy. Tämä voisi lisätä miehen luottamusta, just sen verran että ei enää tunne tarvetta pohtia jokaista mukia ja tumppia.

Miksi niitä tavallisessa suhteessa tarviisi kertoa? Onko susta normaalia oletusarvoisesti ajatella että toinen on pettämässä?

En ole nähnyt koskaan hänen ketään kavereita hän sanoo et kaikki sit aikanaan ja ei kannata kiirehtiä jne. (no ollaan oltu puolvuotta yhdessä, eikö tässä ajassa jo luulis et hän haluis esitellä mut jollekki??) itse olen esitellyt mun kyllä, kaikki mun kaverit on et onpa ihanaa ku oot löytänu tollasen miehen ja kaverieden miehet on ihan haltioissaan :whistle:
Hän koittaa jotenkin tehdä musta mustasukkaista mikä on sairasta, hän on itse sitä ja koittaa mustakin tehdä, hän esim esitteli facebookistaan jotain omia videoitaan mitä on joskus tehny ku on ollu seksibaarissa töissä ja jotain stripparikavereitaan jne :laugh:
olin et niinku miks sä mulle tälläsia esittelet, musta ei saa mustista tekemälläkään..
Hän ei siedä mun exää, no hällä on päihdeongelma ja tämän miehen mielestä lasten ei kuulus nähdä isäänsä ym.

Miks mulle nyt tuli tästä semmonen olo et miehellä on itellään jotain salattavaa? :/

Puhelin aina äänettömällä, eikä oo esitellyt sua kenellekään, kavereille, vanhemmille? :O
Ettei nyt olis se oma vaimo kotona odottamassa ja siksi ei voi sua esitellä kenellekään? :(

Ei kuitenkaan kuulosta kovin terveelle, mä en uskaltas jäädä.

:hug:

Joudutko sä olemaan "varpaillas" tän takia? Siis vaikka ei mitään salattavaa olis niin joudutko valehtelee esim jostain puhelusta tms, tai poistamaan kavereiden kanssa läheteltyjä henk.koht. viestejä, poistamaan esim. tän threadin sivuhistoriasta? Jos joudut näin tekemään niin mitä tapahtuisi jos et tekisi näin, suuttuisiko mies vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Ei sentään, saattaisi riittää että ap vapaaehtoisesti kertoo kenen kanssa viestittelee, eikä näytä kiusaantuneelta jos mies kysyy. Tämä voisi lisätä miehen luottamusta, just sen verran että ei enää tunne tarvetta pohtia jokaista mukia ja tumppia.

Miksi niitä tavallisessa suhteessa tarviisi kertoa? Onko susta normaalia oletusarvoisesti ajatella että toinen on pettämässä?

Miksi sinusta sitten on oletusarvoisesti normaalia olla kommunikoimatta arjen pienissä asioissa osana yhteiselämän päivänkulkua, olla ylläpitämättä parisuhteen elvänä pitävää small talkia jne.

iso ?

Nimenomaan tämä on todella sairaalloista. Oli suhde miten alussa hyvänsä, oletusarvo kai on, että kumpikaan ei petä ja että toiseen voi luottaa. Jos lähtökohta on tämä mistä ap kertoo, niin kiville ollaan menossa heti kättelyssä.

Mutta mitä ap nyt myöhemmin kertoi suhteesta, niin asia on juuri se miltä se kuulostaakin: miehellä on itsellään pahoja ongelmia ja kornia kyllä, miehellä ITSELLÄÄN on tarve salailla asioita.

En olisi kovin optimistinen tämän ihmissuhteen tulevaisuuden suhteen...

Tripod eli ap:n pitäisi sun mielestä esim. ilmoittaa miehelleen joka ikinen kerta kun on käynyt jonkun kanssa tupakalla, ja nimikoida kahvimukit että kuka niistä on juonut?

Luottamus kasvaa myös itsestään ajan mittaan, kun käytännössä huomaa että toinen pysyy sinun rinnalla viesteittelystä huolimatta.. mutta suhteen alussa tällaista luottamusta on paha repiä tyhjästä, ja aviomuus voi auttaa sen rakentamisessa.

Mutta kun tuo ei aina pelkästään riitä... Pitää myös kertoa MITÄ viestittelee ja siinä miun mielestä menee se raja...
Mä ite sorruin tuohon.. Siis että kerroin sitten mitä tuli viestiteltyä ja kenenkä kanssa, kun en vaan jaksanu sitten sitä suuttumusta jos en kertonu... Mun mielestä vaan mun kavereitten asiat ei ukkoselle kuulunu, mutta useimmiten kerroin kuitenkin :ashamed: Ja pakko myös myöntää että en ees hirveesti enää kotona ollessa kenekään kanssa viestitelly, ettei tarvinnu selitellä...

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Eli naisen käytöksessä ei voi olla mitään parannettavaa tai muutettavaa.. mies on sairas tai vähintään rasittava jos nainen joutuu ottamaan miehen tunteet huomioon.

Tästä syystä joka toinen mies on nykyään narsisti.. ei voi olla epävarma, mustasukkainen tai osoittaa välittämistä ilman tuota leimaa otsassa :xmas:

Se on hyvä, tripod, että meillä on miehinen näkökulma näihin asioihin täällä, mutta siis eikö miehet todella ymmärrä kuinka oudolta ja ahdistavalta tuollainen kyttäys tuntuu?? Mitä siinä on taustalla? Mustasukkainen saa olla, silloin siitä voi puhua, sen sijaan, ettää kyttää toisen tekemisiä ja tilaa kirjallisen raportin joka päivä. Miksi se ei onnistu?

No vähän kokeneempi mies varmaan ymmärtää, viimeistään sen jälkeen kun on tarpeeksi monta kertaa tullut jätetyksi liiallisesta mustasukkaisuudesta. Ap ja hänen mies lienee melko nuoria ja pelin säännöt vielä hukassa.

Miehen tulevaan käytökseen vaikutaa se miten nainen reagoi kun ensin huomaa että mies on epävärma.. mies hajoaa jos nainen kiusaantuu tai ärsyyntyy kysymyksistä, ja viestii että haluaa suojella omaa elämäänsä johon ei kuulu miestä.

Miksi sinusta sitten on oletusarvoisesti normaalia olla kommunikoimatta arjen pienissä asioissa osana yhteiselämän päivänkulkua, olla ylläpitämättä parisuhteen elvänä pitävää small talkia jne.

iso ?

No, jos esim. itse istuttaisin miehen alas ja alkaisin käymään läpi tietokoneeni sivuhistoriaa ja näitä palstakeskusteluja tältä aamulta, että mitä kenenkin kanssa olen täällä Mitäs nytillä jutellut niin kyllä siihen tunti jos toinenkin vierähtäisi. Mielestäni on normaalia että small talkina halutessani sanoisin miehelleni että "ainiin, tänään oli mielenkiintoinen keskustelu luottamuksesta netissä", mutta pidän outona jos vaihtoehtoina on että toisen täytyy luetteloida kaikki tekemisensä tai jos niin ei tee niin toisella on oikeus urkkia sivuhistoriat läpi ja tutkia puhelimet. Minulla ja miehelläni molemmilla n vaitiolovelvollisuus työasioissa, joten jos joku soittaa työasioista niin silloin on itsestäänselvää ettei soittajaa kerrota eikä se toista edes kiinnosta. Jos joku ystävä soittaa niin tottahan siitä tulee usein sanottua toiselle, yleensä kun vielä lähettävät terveisiäkin, mutta musta on todella outoa jos illalla pitäisi alkaa listaamaan kaikki tekstari-, sähköposti- ja puhelukontaktit siltä päivältä jos siihen ei mitään muuta syytä ole kuin että jos sitä ei tekisi niin toinen voisi epäillä pettämisestä!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Miks mulle nyt tuli tästä semmonen olo et miehellä on itellään jotain salattavaa? :/

Puhelin aina äänettömällä, eikä oo esitellyt sua kenellekään, kavereille, vanhemmille? :O
Ettei nyt olis se oma vaimo kotona odottamassa ja siksi ei voi sua esitellä kenellekään? :(

Ei kuitenkaan kuulosta kovin terveelle, mä en uskaltas jäädä.

:hug:

no siis. hänen äitinsä on kuollut, isänsä enää elossa ja hänen isän olen kerran nähnyt vilaukselta pihassa, vaihdoin pari sanaa..
Muuta sukua hällä ei ole, hän on kyllä niin mukava ja sosiaalinen ym. että en epäile etteikö hänel olis kavereita, tulee loistavasti toimeen mun ystävien kanssa jne. mutta hän sanoo että ei ole ketään kenet kannattas esitellä (?)
hän on meillä joka päivä ja usein yötäkin melki joka yö..joten tuskin hällä ketään naista on
:ashamed: siis vakituista, olen käynyt hänen luonaan tietty mutta ollaan meillä aina ku mulla on lapset jne hänellä ei ole..

lisään vielä että mies on siis 33v. ja hänellä on ollut PALJON naisia, eli on hällä kokemusta ainakin..hän on vähän ehkä epävarma itsestään?

Voisin veikata että suurinosa naisista on sitten jättäny juurikin tuon mustasukkasuuden ja kyttäämisen takia... Ja se siunkii kannattais tehdä :hug:

iso ?

No, jos esim. itse istuttaisin miehen alas ja alkaisin käymään läpi tietokoneeni sivuhistoriaa ja näitä palstakeskusteluja tältä aamulta, että mitä kenenkin kanssa olen täällä Mitäs nytillä jutellut niin kyllä siihen tunti jos toinenkin vierähtäisi. Mielestäni on normaalia että small talkina halutessani sanoisin miehelleni että "ainiin, tänään oli mielenkiintoinen keskustelu luottamuksesta netissä", mutta pidän outona jos vaihtoehtoina on että toisen täytyy luetteloida kaikki tekemisensä tai jos niin ei tee niin toisella on oikeus urkkia sivuhistoriat läpi ja tutkia puhelimet. Minulla ja miehelläni molemmilla n vaitiolovelvollisuus työasioissa, joten jos joku soittaa työasioista niin silloin on itsestäänselvää ettei soittajaa kerrota eikä se toista edes kiinnosta. Jos joku ystävä soittaa niin tottahan siitä tulee usein sanottua toiselle, yleensä kun vielä lähettävät terveisiäkin, mutta musta on todella outoa jos illalla pitäisi alkaa listaamaan kaikki tekstari-, sähköposti- ja puhelukontaktit siltä päivältä jos siihen ei mitään muuta syytä ole kuin että jos sitä ei tekisi niin toinen voisi epäillä pettämisestä!

:headwall:

Eihän tässä voi muta kuin siteeraata uudelleen, mutta entistä lyhyemmin tripodia:
Ei sentään, saattaisi riittää että...

On se utelias. Mäkin oon, mutta me kerrotaankin aina toiselle kaikki. Me ollaan 16 vuotiaasta asti oltu yhdessä ja sen takia, varmaan toimitaan tolleen ei-aikuismaisesti. Meille se sopii hyvin. Mies ei ole mustasukkainen yleensä syyttä, mutta jos on syytä, niin silloin luonnollisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ? :headwall::
:headwall:

Eihän tässä voi muta kuin siteeraata uudelleen, mutta entistä lyhyemmin tripodia:
Ei sentään, saattaisi riittää että...

Jos ite vapaaehtoisesti tosiaan alkaisin listaamaan esim. nimimerkit tästä keskustelusta miehelle kerrottavaksi niin siinähän menisi ikä ja terveys! Enkä yhtään ymmärrä mitä mieheni tekisi esim. tiedolla, että olen keskustellut nyt sinun kanssasi tästä asiasta.

Voi sentään, kun riittäisi että...

..vapaaehtoisesti kertoo kenen kanssa viestittelee." Mitä minä en tässä nyt tajua kun jankkaat samaa? :ashamed: :D Minä viestittelen nyt sun kanssasi sekä samaan aikaan parissa muussakin ketjussa, ja voin toki nyt soittaa miehelleni ja kertoa kenen kanssa tässä viestittelen, mutta mitä mieheni sillä tiedolla tekisi, ja jos mieheni olisi mustasukkaista sorttia niin riittäiskö se hänelle ihan oikeasti? Jos hän olisi luonteeltaan epäluuloinen niin ehkä hän silti tarkistaisi keskustelut, että jäikö multa nyt vahingossa tai tarkoituksella vaikkapa nimimerkki Rukoilijasirkka mainitsematta listastani, ja miksi näin.

Voi sentään, kun riittäisi että...

..vapaaehtoisesti kertoo kenen kanssa viestittelee." Mitä minä en tässä nyt tajua kun jankkaat samaa? :ashamed: :D Minä viestittelen nyt sun kanssasi sekä samaan aikaan parissa muussakin ketjussa, ja voin toki nyt soittaa miehelleni ja kertoa kenen kanssa tässä viestittelen, mutta mitä mieheni sillä tiedolla tekisi, ja jos mieheni olisi mustasukkaista sorttia niin riittäiskö se hänelle ihan oikeasti? Jos hän olisi luonteeltaan epäluuloinen niin ehkä hän silti tarkistaisi keskustelut, että jäikö multa nyt vahingossa tai tarkoituksella vaikkapa nimimerkki Rukoilijasirkka mainitsematta listastani, ja miksi näin.

Meillä on varmasti teerenpeliä, jos et minua maininnut. Sinä kevytkenkäinen!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
On se utelias. Mäkin oon, mutta me kerrotaankin aina toiselle kaikki. Me ollaan 16 vuotiaasta asti oltu yhdessä ja sen takia, varmaan toimitaan tolleen ei-aikuismaisesti. Meille se sopii hyvin. Mies ei ole mustasukkainen yleensä syyttä, mutta jos on syytä, niin silloin luonnollisesti.

No jaa, mekin ollaan seurusteltu nuoresta, nuoremmasta kuin te. Eikä todellakaan kyttäillä toistemme tekemisiä. Luotan aivan 100% täydellisesti mieheeni ja hän minuun ja sen takia ei ole kerrassaan mitään syytä kysellä että kukas se siellä viestittelee puhumattakaan viestien sisällöstä tai siitä että kyttäilis toisen meseä tai puhelinta. Ei kumpikaan tykättäs jos toinen vaikka kyttäis ruudun takana kun toinen meseilee kaverin kans. Eikä olla sitten tippaakaan mustasukkaisia. Ja kyllä mekin puhutaan kaikesta toisillemme, mutta ei nyt mitään semmosia ihan yhdentekeviä juttuja raportoida, eikä varsinkaan udella, eikä ainakaan sen takia että epäilis olevan jotain hämärää niissä viesteissä tai muissa. Kyllä mun mies kertoo jos se jonkun kans viestittelee jostain semmosesta asiasta mikä munkin pitäs tietää. En oikeastaan ymmärrä sellaista käsitettä kuin terve mustasukkaisuus, ei tarvitse olla yhtään mustasukkainen jos luottaa toiseen täysin. Jos on syytä mustasukkaisuuteen, niin eikös se ole huolestuttavaa?

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No jaa, mekin ollaan seurusteltu nuoresta, nuoremmasta kuin te. Eikä todellakaan kyttäillä toistemme tekemisiä. Luotan aivan 100% täydellisesti mieheeni ja hän minuun ja sen takia ei ole kerrassaan mitään syytä kysellä että kukas se siellä viestittelee puhumattakaan viestien sisällöstä tai siitä että kyttäilis toisen meseä tai puhelinta. Ei kumpikaan tykättäs jos toinen vaikka kyttäis ruudun takana kun toinen meseilee kaverin kans. Eikä olla sitten tippaakaan mustasukkaisia. Ja kyllä mekin puhutaan kaikesta toisillemme, mutta ei nyt mitään semmosia ihan yhdentekeviä juttuja raportoida, eikä varsinkaan udella, eikä ainakaan sen takia että epäilis olevan jotain hämärää niissä viesteissä tai muissa. Kyllä mun mies kertoo jos se jonkun kans viestittelee jostain semmosesta asiasta mikä munkin pitäs tietää. En oikeastaan ymmärrä sellaista käsitettä kuin terve mustasukkaisuus, ei tarvitse olla yhtään mustasukkainen jos luottaa toiseen täysin. Jos on syytä mustasukkaisuuteen, niin eikös se ole huolestuttavaa?

No mähän sanoin, että ollaan uteliaita, mutta en tarkottanut, että oltais sitä epäilysten takia. Ja ei olla suuremmin mustasukkaisia lman jotain selkeää syytä. Joskus mä saatan olla vähän ilman syytäkin, mutta tajuan kuitenkin itse että siinä ei ole järkeä, joten ei siitä tule mitään kohtausta.

Yhteistyössä