Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:niin en tosiaan kyllä mitenkään tietoisesti tee hänestä mustasukkaista :snotty:
Tiedän sen että hänen exänsä petti häntä..
En ole nähnyt koskaan hänen ketään kavereita hän sanoo et kaikki sit aikanaan ja ei kannata kiirehtiä jne. (no ollaan oltu puolvuotta yhdessä, eikö tässä ajassa jo luulis et hän haluis esitellä mut jollekki??) itse olen esitellyt mun kyllä, kaikki mun kaverit on et onpa ihanaa ku oot löytänu tollasen miehen ja kaverieden miehet on ihan haltioissaan![]()
Kun hän on meillä hänellä ON AINA oma puh. äänettömällä mm.
Hän koittaa jotenkin tehdä musta mustasukkaista mikä on sairasta, hän on itse sitä ja koittaa mustakin tehdä, hän esim esitteli facebookistaan jotain omia videoitaan mitä on joskus tehny ku on ollu seksibaarissa töissä ja jotain stripparikavereitaan jne![]()
olin et niinku miks sä mulle tälläsia esittelet, musta ei saa mustista tekemälläkään..
no on täs miljoona muutaki juttua mitkä ei toimi![]()
Hän ei siedä mun exää, no hällä on päihdeongelma ja tämän miehen mielestä lasten ei kuulus nähdä isäänsä ym.
kauhea soppa :headwall:
En tiä miten sille kerron että en halua enää tavata..
Hänes on kyl yhtä paljon hyviäkin puolia..
Mut nuo huonot puolet kyllä jyrää ne hyvät ajan mittaan :/ Edelleen sanon, Lähde!