onko teidän miehet uteliaita/ mustiksia?

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
niin eli mulla tällänen ongelma, ollaan seurusteltu puolvuotta miesystävän kanssa, alusta asti mua on vaivannut tämä hänen uteliaisuus mun asioihin ja se että hänelle pitää kertoa aina kaikki v***n asiat :|
en tiedä onko hän mustasukkainen (sitäkin varmaan..) vai utelias mutta tämä on todella rasittavaa. :(
esim. jos mulle tulee textiviesti niin heti hän kysyy kukas siellä, jos näpytän takas viestin hän on tyyliin jaahas kenen kans sitä viestitään..
Ihan suhteen alussa hän meni salaa tutkimaan mun puhelinta, jäi kiinni itse teosta :headwall:
Hän tutkii mun koneen sivuhistoriat jos mahdollista, (laitoin salasanan koneellE..) kyttää ketä mun mesessä on, lukee mun mesekeskustelut sillai vaivihkaa yrittää etten muka huomais |O
Mulla ei sais olla ketää miespuolisia ystäviä hän siis yrittää koko ajan päästä käsiksi mun puhelimeen, tietokoneeseen ym ym.

kyllä meilläkin kysytään toisiltamme kun viestejä tulee että kuka siellä, ne voi koskea meitä molempia, jos tulevat ystävä parilta, mutta jos mies sanoo että joku kaveri niin ei mua sitten enenpää kiinnosta mitä ne viestittelee

OLI.
Ei se siitä mikskään muutu... Itellä vaan menee hermo tuollaseen kyttäämiseen... Niin tai siis meillä se ei mikskään muuttunu... Pikkasen reilu kolme vuotta jaksoin sitä, sitten en enää...

mahdatko seurustella minun entisen kanssa ;)
se oli ihan hirvittävää. jos en sanonut heti kun töiden jälkeen nähtiin kuka oli soitellut tai mihin minä olin soitellut niin oli helvetti irti.
aina kun iltaisin kävin suihkussa katsoi hän puhelimeni.
jos olohuoneen verhot oli kiinni sitä ihmeteltiin (sieltä kun aurinko paistoi suoraan telkkariin)
veli kävi usein päivisin kahvilla kun menin iltavuoroon niin jo oli kyseleminen kenen kahvikuppi oli pöydällä ja tätä voisi jatkaa.....
siinä rupes jo itellään tulee sellainen olo että mitä toinen oikein puuhastelee kun on noin mustasukkainen. noh tätä seurustelua ei kauaa kestänyt onneks.

Olihan se suhteen alussa mustis, ei tosin tuolla lailla vaan mielestäni ihan kohtuudella...itsekin olin :snotty:

Sitten kun oltiin oltu yhdessä jonkin aikaa, ja todettu että ollaan luottamuksen arvoisia molemmat, niin turha mustasukkaisuuskin jäi pois.

Mun kännykkä, mese, sähköposti yms on kyllä saaneet olla koko ajan rauhassa.

lisään vielä että siis jos esim ollaan autossa ja joku soittaa mulle, niin hän pistää radion ja puhaltimet pois päältä |O että kuulis kenen kans mä puhun ja mitä..
Kerran oltiin meillä saunomassa yhden ystäväpariskunnan kanssa, mentiin sit takapihalle mun kaverin kans tupakalle, en siis polta ku tosi harvoin sillon ku otan alkoholia..Sit kuu tää mies meni mun kaverin miehen kans saunaan niin hän tuli hetken päästä vauhkoon et kenen nää tumpit on,
kenen kans oot ollut tupakalla :o jne
mun kaveri sit sano et no me oltiin äsken niin hän oli vaan et jo o niin varmaan..

No toivottavasti et kovin kauan tuollaisen hullun kanssa seurustele. älä hitossa ainakaan lapsia hanki tuollaisen kanssa! tuo on piirre mikä vain pahenee ajan myötä ja jos jo puolessa vuodessa on tuo tilanne niin ei halua edes ajatella mitä on muutaman vuoden kuluttua. Herää ja häivy vähän äkkiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ja sä oot jaksanut tuota jo puoli vuotta? :o

Juokse vielä kun voit... :|

Nimenomaan! Oikein kylmät väreet menee, kun lukee tuosta... Tuo tekee kyllä ennen pitkää molemmat osapuolet hulluiksi, nyt ilmeisesti vain toinen ei mene täysillä valoillla.

Olisikohan kivaa jos miestä ei kiinnostaisi kenen kanssa viestittelet.. tai sinun asiat muutenkaan? Mustasukkaisuus on osoitus välittämisestä ja menettämisen pelosta.

Se että omatoimisesti yrittää nuuskia voisi tarkoittaa että et hänen mielestä vapaaehtosesti kerro tarpeeksi elämästäsi - salamyhkäisyys voi haitata luottamuksen rakentamista, varsinkin suhteen alussa.

miettisin tarkkaan onko tuo suhde hyväksi noin pidemmän päälle. Mieti monta vuotta tuommoista sontaa. Ei ole normaalia siis minun mielestäni. Mieti mikä on sinun mielestäsi asioita joita haluat suhteeseen onko se tuollaista sairasta kyttäämistä?

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Olisikohan kivaa jos miestä ei kiinnostaisi kenen kanssa viestittelet.. tai sinun asiat muutenkaan? Mustasukkaisuus on osoitus välittämisestä ja menettämisen pelosta.

Se että omatoimisesti yrittää nuuskia voisi tarkoittaa että et hänen mielestä vapaaehtosesti kerro tarpeeksi elämästäsi - salamyhkäisyys voi haitata luottamuksen rakentamista, varsinkin suhteen alussa.

sinä kuulut kyttääjiin ?

Terve mustasukkaisuus on osoitus tuosta mun mielestäni. Terve mustasukkaisuus on sitä, että välittää toisesta, pitää ns. omastaan kiinni jos joku meinaa viedä.

Mutta ap:n kuvailema kyttääminen, utelu yms menee mun mielestä jo sairaan mustasukkaisuuden puolelle. Etenkin jos se ei ota laantuakseen vaikka useampi kuukausi ollaan jo yhdessä oltu, eikä toinen ole antanut mitään aihetta epäillä että pettäisi tms.

Siis meinaatko, että ap:n olisi esim. oma-aloitteisesti pitänyt kertoa, että tämä kahvikuppi on sen ja sen jäljiltä ja tämä tupakantumppi on minun ja tämä tumppi sen!? :xmas: :o

Hei, Jääprinsessa, lähde nyt vielä kun pystyt. Hankalammaksi muuttuu varmasti.

Ei meillä tutkita toisten kännyköitä, sähköposteja tms. Eikä kysellä kenen kanssa viestitellään. Kyllä se niin on, että kyllä se kumppani sanoo jos jotain sanomisen arvoista niissä on.

Kyllä näin on. Ja paras keinohan rakentaa luottamusta on nuuskia salaa toisen kaikki asiat, puhelin tietokone, mesekeskustelut, taskut jne jne. Mustasukkaisuus, varsinkin tuolla tasolla, on juurikin osoitus suuresta rakkaudesta ja luottamuksesta joka saa täyttymyksensä sillä, että mies alkaa pian rajoittaa naisen elämää, sitten on kyse jo elämää suuremmasta rakkaudesta, johon jokaisen tulisi pyrkiä.

normaalin kyselemisen ja "kyttäämisen" ymmärrän, mutta raja se on tässäkin asiassa. Jos tilanne menee siihen, että saa jokaisen kahvikupin selittää pöydällä, kännykät ja tietokoneet tutkitaan, kaikki puhelut sun muut saa selitellä, niin jossakin on pahasti vikaa... se on sairasta mustasukkasuutta, joka kyllä tuhoaa suhteen ennemmin tai myöhemmin. Jos haluat kuitenkin jatkaa suhdetta, pitää tuosta ongelmasta puhua puolison kanssa!

Ei aikuinen ihminen ole joka liikkeestään ja viestistään tilivelvollinen, kyllä vaikka parisuhteessa onkin, kuuluu olla omakin elämä! En minä esim. selosta ystävieni asioita miehelleni ja miksi ihmeessä ilmoittaisin miehelle jos joku ystäväni viestittäisi tms? Että muuten, nyt Satu kirjoitti mulle! :o haloo?!

Nämä jutut menee samaan luokitteluun kuin yksi tuttu tapaus. Nainen kun lähti ystävänsä kanssa kaupungille, niin mies seurasi heitä autolla ja kun tää nainen oli mennyt kahville kahvioon niin jo tuli viestiä perään että "Huoraamassako olet" :'( :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ja sä oot jaksanut tuota jo puoli vuotta? :o

Juokse vielä kun voit... :|

Nimenomaan! Oikein kylmät väreet menee, kun lukee tuosta... Tuo tekee kyllä ennen pitkää molemmat osapuolet hulluiksi, nyt ilmeisesti vain toinen ei mene täysillä valoillla.

Mä heittäydyn vaikka tähän pinoon. Oikeasti, tuo ei ole mitään tervettä välittämistä vaan kyttäämistä. Jos kerran olette vain vähän aikaa olleet yhdessä, niin nyt voi olla suht. helppoa päästä irti suhteesta. Mieti, jos jatkat miehen kanssa, jaksatko tuota samaa vahtimista ja tivaamista vuosia ja vuosia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä näin on. Ja paras keinohan rakentaa luottamusta on nuuskia salaa toisen kaikki asiat, puhelin tietokone, mesekeskustelut, taskut jne jne. Mustasukkaisuus, varsinkin tuolla tasolla, on juurikin osoitus suuresta rakkaudesta ja luottamuksesta joka saa täyttymyksensä sillä, että mies alkaa pian rajoittaa naisen elämää, sitten on kyse jo elämää suuremmasta rakkaudesta, johon jokaisen tulisi pyrkiä.

tosiaan naisen tulee alistua siihen mitä mies haluaa tehdä ja näyttää itse ne tekstarit. Sekä lukea yhdessä sähköpostit, meset ym sehän on sen arvoista! Huoh juokse vielä kun voit ja pidä kiirettä..

Yhteistyössä