Onko teidän lapsellanne yöllä käytössä venytyslaite hampaiden oikomisessa? kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huom harmaana

Vieras
Kaverin lapsella on yöksi laitettava oikomiskoje ja tuntuu tosi älyttömältä se systeemi. Joutuvat yöllä heräämään monta kertaa pistämään sen takaisin paikalleen ja äiti on kohtalaisen loppu. Se on nyt ollut pari viikkoa ja joka yö joutuu fiksailemaan. Onko se normaalia että koje ei pysy päässä ja sitä pitää laittaa monta kertaa yössä, ei kai tuollaista jatkuvaa heräämistä voi vuotta kestää kukaan työssäkäyvä ihminen tai se lapsikaan. Lapsi on kyllä aika levoton nukkuja.

Kokemuksia kenelläkään tällaisesta? Miten olette selvinneet siitä?

se on varmaan liian löysällä. MEidän 15v pojalla kyllä pysyy hyvin laite suussa yöllä, vaikka on ova pyörimään sängyssä.
kaks ekaa yötä ei pysynyt mutta opi sitten laittamaan sen niin että pysyy

Mulla on itsellä ollut sellainen kasvoilla oleva häkkyrä mihin kiinnitettin kumilekit, niin ja ne lenkit tuli sitten kiinni myös etuhampaissa oleviin nastoihin. Pysyi hyvin vaikka olen ollut melko levoton nukkuja. Ja itse laitoin sen aina illalla.

Lapsi täyttää 7 v eli on tosi pieni.
Mitenköhän siinä on säädöt pielessä kun se laitetaan vaan kiinni hampaisiin ja jollain pannalla päähän. On siis sellainen kidutuslaitteen näköinen iso häkkärä. Mutta heidän kannattaisi varmaan käydä kysymässä että mikä ihme siinä on pielessä.

[QUOTE="vieras";23451480]Ei ole normaalia, pitää käydä tarkastuttamassa. Ei nuo kojeet saa haitallisessa määrin häiritä normaalia elämää![/QUOTE]

Tämä tulee itsellekin mieleen että eihän se niin voi mennä että vuosi pitää kaikkien herätä fiksailemaan laitetta keskellä yötä.

Yhteistyössä