Onko teidän kodeissanne tällaisia juttuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
1.) Meidän ulko-ovi ei painu kiinni ilman avainta. Kun lähden ulos mulla pitää olla avain mukana, että saan oven menemään kiinni.

2.) Meidän kylppäri ja vessa on samassa tilassa, ei ole erikseen pientä vessaa ja sitten kylppäriä. Niin ja, vessa/kylppärissä ei ole roskista, lähin roskis on keittiössä.

3.) Meillä ei ole sellaista inhottavaa suihkua, jossa vesi tulee ylhäältä ja kastelee hiukset. Suihkujakkara on, sen päällä istun ja letkulla suihkuttelen

:)

Ei ole.

Kylppärissä on vessanpönttö ja roskis. Erikseen on myös oma pikkuvessa.
Suihkun paikan saa valita itse, laittaako ylös vai alas vai pitääkö kädessä.

Ei ole mitään noista. Ulko-ovi menee kiinni ilman avainta ja aukeaa myös ilman avainta sisäpuolelta (paloturvallisuuden kannalta tärkeää). Meillä on pikkuvessa ja sitten kylppäri, jossa wc-pönttö (ja mielestäni se on hyvä asia kaikin puolin). Suihkun meillä saa laitettua ylös jos haluaa, mutta itse käytän pelkästään käsisuihkua, ettei shampoot mene silmiin (toinen silmä ei sulkeudu kunnolla).

Meillä ulko-ovi menee kiinni, tarkistan sen silti.

Kylppärissä on vessanpönttö, mutta on myös erillinen vessa, jossa on roskis.

Ja suihkun saa meilläkin ylös tai alas.

melkein samoja...
Ovea pitää aina muistaa ulkopuolelta nykiä,varmistaa et on lukossa.
kylppärissä on pönttö mutta ei roskista,eikä bidee suihkua.Ahdas pikkuvessa löytyy.
Normaali suihku ja jakkara löytyy.

Juu ei mitään noista.
Meillä:
Ulkoovi menee kiinni ilman avainta
Vessa ja suihku on erikseen, vessassa on roskis
Suihku tulee myös ylhäältä, saa sen kyllä käteenkin. Mielestäni ei myöskään ole inhottavaa kun suihku kastelee hiukset;)

Ovi on meillä ihan normaali.

Kylppäri on pieni ja samassa tilassa myös vessa. Ei tilaa roskikselle (tosin oli siellä ennen vaipparoskis, mutta se piti siirtää pienten kätösten ulottumattomiin).

Suihkussa saa itse päättää tuleeko vesi ylhäältä vai letkulla. Jakkaraa ei ole, ehkä sitten kun täytän 80 :).

Juu kaikkea kummaa löytyy :)
Ulko-ovi menee lukkoon nykimällä/potkimalla/karjumalla. Tässä talossa lukot näkyy olevan vain rehellisiä tulijoita varten.
Toisen auton sähkölukot alkaa kummittelemaan heti kun pakkasta on yli 10 astetta. Toisen auton kaukosäädin on menny siihen kuntoon että mä en enää muista mihin pitää painaa ettei sen varashälytin ala huutaa huvikseen.
Sähköhellasta jää säätimet käteen kun kokkaa. Karjalanpaistin (meidän lasten mukaan karjulanpaistin koska äiti alkaa huutaa) valmistumisen loppuvaiheessa tulee joskus kiire alkaa miettiä millä hella pannaan kiinni.
Vessoja on yksi, ja se haisee aina pahalle. Vaikka kuinka pesisi.
Tästä talosta palaa koko ajan lamput, milloin mistäkin. Siis ihan koko ajan. Joka viikko pitää ostaa jotain lamppuja.
Siinä meidän ainoossa vessassa on taitettava suihkutuoli, se on mukava kun migreeni iskee ja pitää istua pestessäkin. Mutta kun sekin saatana valuu ruostetta, joka ei lopu ennenku koko vessa pannaan remonttiin.
Täällä asuu aivan liikaa hämähäkkejä.
Ja ulkorakennuksissa (sekä alatallissa) hiiriä, myyriä sun muita jotka kuuluis ihan muualle kun mun taloon.
Yläkerran vasemmanpuoleinen vinttikomeron ovi ei tottele ketään. Iso tytär pelkää joskus että siellä asuu aaveita.
Jos haluan teepussin mummiltani perimästä arvokkaasta rasiasta, tarviin ruuvimeisselin.
Olen laittanu niitä roskiksia ympäriämpäri huushollia, mut roskia on joka siunaaman paikassa aina.
Kellarikerroksen ovi ei myöskään tottele. Koiran ruuat säilytetään siellä rapussa, ja kun alan kaivaa koiralle ruokaa, se alkaa luimistella. Luultavasti sekin epäilee kummituksia. Ja sen oven avain menee aina hukkaan.
Lisäksi kaikki lattiat narisee enempi kuin noi teinit. Mä en pääse edes aamuyöllä pissalle ilman et joku huutaa "ÄITI!"
Ja mun lempikäsilaukusta hajosi eilen kantokahva. Että siinä.

Yhteistyössä