Onko teidän kaupunkinne keskusta siisti??

punatukkainen

Aktiivinen jäsen
09.01.2005
2 604
0
36
Meillä on tosi siisti kaupunki. Mutta eilen, kun kävelin Järvenpään keskustassa niin oikeen ääneen ystävälleni totesin, et kato miten likasta ja roskasta täällä on! Eikö Järvenpäässä siivota ollenkaan? Vai eikö kaupungilla ole varaa laittaa tarpeeksi roskiksia joka nurkalle? Vai asuuko sielä niin juntteja, etteivät tiedä mihin roskat laitetaan......tai niin laiskoja, ettei jakseta laittaa roskia sinne minne ne kuuluu.
Kauhee kuva jäi kyllä verkkokalvoille, että taidanpa pysyä täällä omassa kaupungissa... ;) =)

no asun helsingissä..uskoisin että roskaisuus johtunee myös siitä että porukkaa on niin PALJON :) ettei tätä kaupunkia voi pitää siistinä siivoojilla,ja porukan asenteet tarvis hienosäätöä.
tähän on tottunut kun koko ikänsä asunut eikä paremmasta tietoa

Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:
no asun helsingissä..uskoisin että roskaisuus johtunee myös siitä että porukkaa on niin PALJON :) ettei tätä kaupunkia voi pitää siistinä siivoojilla,ja porukan asenteet tarvis hienosäätöä.

Mä asuin Malmilla 10.vuotta ja ei todellakaan siellä ollut tollasta mitä eilen Järvenpäässä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:

Mä asuin Malmilla 10.vuotta ja ei todellakaan siellä ollut tollasta mitä eilen Järvenpäässä. :o [/q

:o
mä oon käyny kerran järvenpäässä eikä siitä oo mitään muistikuvaa..aika hassua,jos kaupunki säästää ja vähän väärästä päästä..

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:

Mä asuin Malmilla 10.vuotta ja ei todellakaan siellä ollut tollasta mitä eilen Järvenpäässä. :o [/q

:o
mä oon käyny kerran järvenpäässä eikä siitä oo mitään muistikuvaa..aika hassua,jos kaupunki säästää ja vähän väärästä päästä..

No, niinpä....onnex käyn vaan tyyliin kerran vuodessa siellä. ;) Malmille menen taas ens viikonloppuna. ;)

Yhteistyössä