onko teidän mielestä isällä oikeus vetää lapsi kaljuksi,ilman lupaa seläntakana salaa??

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
näin ihana ex-mieheni on tehnyt,sitä ennen leikkas puolet pois ja sit veti kaljuksi. sen jälkeen heti ku vähän kasvoi söpösti luonnon kiharalle leikkasi taas. vaikka tiesi kyllä mitä mieltä minä olen!

sit se vaan nauro ivallisesti ja sano että sillä on yhtälaiset oikeudet!! eikä ole mitään muuta paperille kun isyyden tunnustus, kaikissa virallisissa papereissa olen yh! eli sillä on kyllä tapaamis oikeus mutta ei oikeutta tälläseen! :headwall:
 
eikai se nyt maailmaa kaada jos lapselta hiukset leikkaa ilman toisen lupaa? ite kanssa yh ja isällä tapaamis oikeudet ja mä leikkaan pojan hiukset jos haluan pois ja jos isä haluaa ne leikata niin leikkaa sitten.. kunhan ei leikkaa irokeesia ja värjää sitä... =)
 
ai että vaikka ei ole yhteishuoltajuutta niin isällä on oikeus pelkästään oman vallanhalunsa takia tehdä noin paskamainen temppu? missä vitussa on mun oikeudet????? se hoitaa 4vrk/kk ja viimeisen 3v 6kk sisään yht n.100vrk ja minä lähemmäs tuhat,ja sillä on yhtälaiset oikedet?

kai se saa lapsen aivopestyä mihin vaan tai lahjottua kun ikää lapsella on noin vähän! mutta kyllä lapsi totes mulla sen jälkeen että tyhmä isi! kun hän ei saanut pompulaa päähänsä enään. ja kun kaljun jälkeen kasvoi milli siili ja sitä sattu päänahkaan aina ku veti kypäräpipon pois päästä, huusi.
 
Huvikummun iv
Aika lapselliselta vaikuttaa mies jos vielä naureskelee asialle . Mutta hiuksethan onneksi kasvaa takaisin ja kun lapsi kasvaa niin mielestäni lapsi saa itse sanoa mielipiteensä myös.
 
No asiassa on kaksi puolta, mutta periaatteessa kyllä' molemmilla vanhemmilla on yhtälaiset oikeudet, eli jos mielestäsi sinä voit vaihtaa lapsen tyyliä kysymättä isältä, isä voi tehdä saman.
Meillä on jokakeväinen vääntö hiusten leikkuusta, kun isi ja poika haluu vetää 5-millin koneella siiliksi ja kummallakin on upea vahva tumma tukka, mikä on ihan hyvän näköinen vähän pitempänäkin. Mä aloin kerran itkemään, kun mies veti kokonaan kaljuksi, itsensä siis.
 
Niin kumpi se on tyttö vai poika? Vaikkei sillä ole sinänsä mitään merkitystä, jotenkin vaan pahentaa ajatusta että tytöltä "isä" leikkaisi tukan kaljuksi.
Mä olen aina sanonut ettei mun lapsiin kosketa, niiltä ei taiteta hiuskarvaakaan päästä.
 
kyllä ihan ilkeyttään,ärsyttääkseen minua.

viimeksi jo sanoin sille etten voi päästä lasta sun luo jos ei ikinä tiedä mitä sä olet keksinyt,siitähän isukki riemastu,no tavallaan typerästi sanottu koska enhän voi evätä tapaamisoikeutta joka ISÄLLÄ on(isän oikeus se tässä tapauksessa on,ei niinkään pojan, poika kun koettaa aina pidättää isältä tulon jälkeen itkuaan jos sattuu ja olla iso jätkä,kun isot jätkät ei itke eikä valita,isä sanoi näin kerran minun kuullenikin. eikä poika edes halua isälleen mennä,mutta pakkohan se on sinne mennä). katsokaas kun isukki omaa kaikki narsistin piirteet,niin ei hän kykene ottamaan muiden tunteita huomioon tehdessään päätöksiä/eikä välitä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
vaikka tiesi kyllä mitä mieltä minä olen!
Teki sen siis tahallaan. Kiusa se on pienikin kiusa. Sitä nyppii joku asia ja haluaa aiheuttaa pahaa mieltä sulle. Se, että teki sen selän takana, on tasan väärin. Olisi pitänyt kertoa/kysyä asiasta.
 
tuohtunut
Mä olisin kyllä todella kiukkuinen! Onneksi mieheni asuu saman katon alla, niin ei pääse salaa tollasta tekemään. Kyllä toi on niin iso asia, että se pitäisi yhdessä sopia.
 

Yhteistyössä