Onko teidän mielestä 4 lasta paljon?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
On suurperhe. Joillekin 4 lasta on passeli määrä, toiselle taas todellakin aivan liikaa, ja jollekin liian vähän. Riippuu täysin tapauksesta että pidänkö neljää lasta hyvänä vai huonona juttuna ko. perheelle.
 
Kiia
Meillä neljä lasta, enkä koe, että meillä paljon lapsia. ympäristölle ollut ennemminkin ihmettelyn ja voivottelun aihe vaikka itse kyllä lapsemme hoidetaan ja elätetään.
 
vakkari
Minä kans vannoin aikanaan että 2 riittää,nyt on kolme ja pian aloitetaan neljännen yrittämiset=)

Joillekkin suurperhe on jo 3 ja toisille ei.Riippuu kai paljon oasta suvusta ja lapsimääristä!
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
On paljon, muttei ole suurperhe.

Mä taidan tietää vain 2 perhettä, jossa 4 lasta. Toisessa lapset ovat vielä pieniä/kouluikäisiä ja toisessa 20-32-vuotiaita.
sähän oot vähällä päässy.Mun tuttava/kaveripiirissä 4-5 lapsisia perheitä on pilvin pimein.Yhdellä kaverilla on 7 poikaa :D Juu ja EMME ole mitään lestadiolaisia eivätkä kaverimmekaan eli siitä ei oo kyse.
 
jep
neljä lasta on mun mielestä paljon, itellä on kolme.
ja kolmelapsisetkin perheet lasketaan suurperheeksi, niin kyllä neljälapsinen perhe on suurperhe, onnea suurperheen äidille :) ;)
 
Ei ole muuten kauhean paljon, mutta auton vaihdon se heti vaatii. Tosin näyttää siltä, että kohta vaatii tää kolmaski sen, jos meinaa kolmen istumet saada takapenkille. Näillä näkymin minäkin sen neljännen haluaisin, mutta jos nyt eka oottelis tätä kolmatta maailmaan =)
 
meillä
Meillä oli eka lapsi kaikkein vaativin ja hankalin.Kakkonen meni siinä samalla kun ikäeroa vaan 1v5kk ja oli helpompi.Kolmas oli kaikkein helpoin,koska sisarrukset auttoi innoissaan hoitamisessa jen.Nyt mietinnässä se viimenen=)Suurperheeksi ei luokitella itseämme..koska tuntuu niin normaalilta lapsimäärältä.
 

Yhteistyössä