Ostele itse näin alussa ahkerasti että saat kerättyä pisteitä. Kun olet saanut vaikka kaksikymmentäkin pojoa, eikä yhtään neutria ja negoja, alat olla jo varteenotettava myyjä.
Otsikossa mainostat hyväkuntoisia mutta joukossa mm. rikkinäinen painijantoppi ja tahraiset housut. Paskat pois ja uudelleen myyntiin, lähtöhinnaksi 20e.
Samaa katsoin itse, että kun alussa on jo rikkinäisiä vaatteita, niin lakkaan sen jälkeen katsomasta mitä sen jälkeen tulee. Rikkinäiset vaatteet pois.
Jos on tahraisia vaatteita, koita poistaa tahrat itse ennen kuin laitat myyntiin. Mä en ainakaan osta vaatteita, joissa on tahroja, jotka ehkä lähtee... Koska jos ne ei lähdekään, mitäs mä niillä sitten teen, kun ei voi palauttaakaan?
Mä uskaltaisin ehkä ostaa uudeltakin myyjältä, mutta en mitään älyttömän kallista.
erikseen myyntiin mielummin. moni ei varmaankaan omaa samaa vaatemakua kuin sinä. jos haluaa vain jonkun tietyn vaatteetn, eikä montaa rikkinäistä kylkiäistä.
postikulut on huutopakettina 7,99 . olet tunnistautunut myyjä, voit lähettää huutopaketin, jos sulla on tulostin
mitat ihan ehdottomasti joka vaatteesta
Ei tuossa paketissa mun mielestä mitään vikaa ollut.
Mä ostan melkein kaikki vaatteet huutiksesta paketteina, en ikinä jaksa erikseen etsiä jokaista tuotetta. Myyn sitten ne mitkä ei sovi tai ei ole omaa tyyliä niin myyn kirppiksellä.
Olen myös itse myynyt jokusen paketin. Laitan aina lähtöhinnaksi 0e ja on mennyt hyvin kaupaksi ja hyvällä hinnalla. Vaatteet myyn puhtaina ja suht sileinä. Rikkinäisiä en laita myyntiin lainkaan.
Huutopaketin voi ostaa nykyisin jokainen, ei tarvitse olla tunnistautunut. Mutta kannattaa tunnistautua, ei maksa paljon ja saat rutkasti lisää luotettavuutta.
Liian kova lähtöhinta tuolle määrää vaatteita. Itse myin valtavan merkkivaatepaketin pilkkahintaan koska mulle on tärkeintä päästä eroon ylimääräisestä tavarasta. Mieti kuinka halvalla nykyään saa UUSIA käyttämättömiä ihan kaupasta!