Onko tää paketti liian kallis teidän mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nojuu, ihan rehellisesti sanoen voi olla aika hankalaa saada myytyä tuollaista "markettikamaa" huutiksessa..
Alin toppi on niin kamalan lyhyt(kitsahtanut?) että sitä tuskin haluaa kukaan.

No sitä mä pelkäänki että pitäis olla varmaan kalliita merkkivaatteita ennenku ne menee kaupaksi. Pitää varmaan muokata vähän tuota ilmotusta vielä... Se toppi ei oikeesti oo lyhyt, se vaan näyttää siltä, ja ihan on uutta vastaava :)

Huomasinki just että modet saattaa tosiaan suutahtaa, anteeksi tästä, mutta halusin vähä vinkkejä tähän, miten voisin parantaa myyntiä :D

kai sun täytys miettiä kelle oot näitä vaatteita suuntaamassa. jollekin, joka käyttää kokoja s-l ? vaikea ehkä löytää semmoista ihmistä. tietty vois toivoa että vaatteet olis tyylillisestikki samanlaisia niin joku vois tykätä edes suurimmasta osasta vaatteita.
sitte täytys koittaa kirjottaa myyvempää tekstiä.

ton ekan mekon vois varmaan koittaa myydä erillisenä, se saatta mennä maksikirjeenä niin sen postit jäis pienemmäksi. toki tommonen kevätjuhlamekko voi olla vaikea saada kaupaksi tähän aikaan vuodesta.

hintaan nähden postikulut muodostuvat suureksi menoeräksi kun kyseessä on pieni vaatepaketti

Niin ja mä oon vasta alotellu tätä huutonetti hommaa, joten ei ole vielä palautteita :/

juu se menee niin, että ensin siellä pitää vähän shoppailla että saa sen verran palauteitta että voipi myydä :) mut uskon silti tommosessa kaupassa se palautteiden puute ei oo mikään iso ongelma ku kuka näkis tomossen vaivan kuvata vaatteet jos ei aio niitä oikeesti myydä..

mut siihen sun toiseen kohteeseen voisit laittaa kuvan siitä tuotteesta niin sen vois joku ehkä uskaltaa ostaakin..

Mielestäni paketissa on korkea minimikorotus. 0,5€ olisi parempi. Postikulut ovat turhan korkeat, kun lasken vaatteiden arvoksi 1-3€. Laittaisin pakettiin ainakin tuplasti vaatteita. Minäkin laittaisin mekon eri pakettiin.

miten tonne saa kuvia niin että ne näkyy tossa ilmoituksessa, eikä vaan linkkinä esim. aijaa.comin sivuille.
koitin sitä, että kun ilmoa tekee, otta sieltä sen lisää kuva tms. ja siihen laitetaan kuvan www-os. (esim aijaa) mutta esikatselussa ei näyttänyt kuvan kuvaa :(

Yhteistyössä