Onko tässä ok ruoat vieraitakin ajatellen vai mitä vielä laittaa tarjolle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tässä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tässä"

Vieras
Pitkänäperjantaina tulee kylään vanhempani ja ajattelin tarjota heille ensin lämpimän ruoan, myöhemmin päivällä kahvia + leivonnaisia.

Ruoaksi:
Kermaista kanakastiketta
Perunaa (isäni ei syö muuta kuin perunaa, ei tykkää riisistä)
Riisiä
Uunimunakasta
Tomaattia, kurkkua
Italiansalaattia tms.

Kahville:
Jokin kuivakakku (esim; sitruunakakku)
Keksejä
Coctailpiirakoita + munavoita
 
No eivät vanhempani vieraita siis siinä merkityksessä ole, mutta silti haluan heille tarjota hyvää syötävää enkä mitään "vasemmalla kädellä" nopeasti kyhäistyä.

Pashaa ei kukaan meistä ole tottunut syömään. Pullaa en valitettavasti osaa leipoa.
 

Yhteistyössä