Onko tässä oikeesti jotain valittamisen aihetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
Siskoni asuu 100km päässä ja näemme toisiamme TODELLA harvoin. Olemme kuitenkin hyvin läheiset, vaikka meillä on 11 vuotta ikäeroa.

Minulla on sellainen puheaikapaketti, että saan puhua kuukaudessa 3000min. Siitä tosin kuluu minulla noin 1000-1300min yleensä enkä minä toki vain siskoni kanssa puhu.

Mutta soittelemme melkein päivittäin. Joskus pidempiä puheluja ja joskus lyhyempiä. Ja ei - emme puhu mitään tiukkaa asiaa vaan tosi paljon ihan lööperiä ja muita hauskoja.

Äsken taas puhuimme noin 20min ja puhelun jälkeen mies alkaa valittaa, että onko pakko soitella joka päivä ja joskus montakin kertaa päivässä ja on kuulemma rasittavaa ja plaaplaaplaa.

Siis täh? Usein menen vieläpä toiseen huoneeseen niin ettei tarvitse kuunnella minun jutteluani. Mutta mitä pahaa tuossa on? Hän itse helvetti istuu veljensä ja parin kaverinsa kanssa mesessä ja skypessä melkein joka ilta ja jauhaa paskaa samoista iänikuisista peleistä. Enkä minäkään ikinä sano, että "onko pakko joka päivä jauhaa noista samoista helvetin peleistä".

Eikä minun muu elämäni tai lasten tai kodinhoito tästä häiriinny. Haluan vain pitää yhteyttä.

Lisään vielä, että olen kotiäiti ja aikuiskontaktit on joskus tosi kiven alla. Välillämenee päiviä, että melkein ainut aikuinen jonka näen on tuo mörökölli mies. :D

Hankin tuon liittymän, jotta saan vapaammin soitella pitkiäkin puheluja siskolleni, äidilleni sekä parille ystävälleni joita näen harvoin.

Tämä on sama mies, josta tein yksi päivä avauksen. Silloin valitti jälleen kerran siitä, että kyselen ja utelen liikaa. Häneltä ei siis saa kysyä, että kuka soitti jos puhuu jonkun kanssa. Tai jos kysyy, että onko xx päivänä jotain ja kerron onko vai ei niin ei sovi kysyä, että miksi hän mietti asiaa tms.

Täytyy olla myös muuta elämää kun se mies ja lapset vaikka ne ihania onkin. Tuskin se parisuhde siitä kärsii vaikka soitteletkin. Ole onnellinnen siskostasi ja ystävistäsi ja pidä heihin yhteyttä. Ystävyys tarvitsee aikaa! Niin teen minäkin. =)

Mä soittelen äitini kanssa lähes päivittäin ja mies usein heittää ihan huumorilla, että miten teilläkin voi riittää tuota juttua :D . Ihme kyllä, että sun miestäs tuo häiritsee , jos kerran itsekin puhuu veljensä kanssa jatkuvasti. Ja vaikkei puhuiskaan, niin kai sitä nyt puhelimessa saa puhua...

Pari viikkoa sitten puhui siskoni kanssa jotain taas illalla ja mies istui koneella ja kommentoi sivusta keske puheluni, että "eikö sulla tosiaa ole muuta tekemistä". IHmettelen vaan, että pitääkö mun siis olla koko aja niin saatanasti tekemässä jotain, kun herra itsekin vain istui koneella tekemässä "ei mitään".

Yhteistyössä