tämäkö oikein...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen pienen lapsen äiti ja nyt vihdoin sain jokin aika sitten työpaikan, olen osa-aikainen mutta näin joulun alla on täysiä työpäiviä/viikkoja töissä. 9 aikoihin kotiudun vasta illalla kun pikkuinen on menossa jo nukkumaan. eipä juuri miehenikään kanssa liiemmin nyt aikaa ole.

mieheni ihmetteli nyt kun minulla on huomenna ainut vapaa päivä pitkään aikaan ja minun pitää aamulla lähteä aikaisin käyttämään vanhaa äitiäni sairaalassa tutkimuksissa. äiti tarvitsee saattajan ja minä ainut joka voi lähteä. oikeasti minulle olisi tullut huomisellekkin työvuoro mutta sain sen puhuttua ohi. siskoni asuu samalla paikkakunnalla ja on työttömänä kotona ja omistaa auton. hänellä ei ole mitään tekemistä mutta ei voi lähteä käyttämään äitiä sairaalassa. äiti ei edes halua kysyä häntä koska tietää vastauksen, ei onnistu! tuntuu vain joskus niin hel** katkeralta. taas menee päivä tuohon eikä todellakaan jaksaisi. mutta pakko on. äiti on jo vanha ja paljon ei ole enää hänen kanssaan aikaa. toiset ei vain tätä ymmärrä.

...syy:ei rahaa eikä kiinnosta, äidin ja tyttären välit ei mikkään parhaimmat. yksi päivä oli äiti soittanut että haluaisi päästä päivystykseen kun on huonossa kunnossa, lupasi käyttää mutta parin tunnin päästä. ei koskaan soittanut, laittoi vain puhelimen pois päältä!

Yhteistyössä