onko tässä mitään järkeä? *työasiaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
sain sen paikan hk:lta.
vahvistus tuli sähköpostiitse ja nyt pitäs sitten hyväksyä se.

ainoa asia miksi epäröin on se että työ on vuorotyötä.
vuoroviikoin 6-14 ja 14-22.Työsuhde on parin kk määräiakainen.
mies on töissä 03-12/15

Poika on normaalissa päiväkodissa ja jos hyväksyn työn,on ainoa vaihtoehto se että poika on mummollaan tuon mun aamuvuoroviikon,iltavuoroviikolla ite veisin pojan aamupäivällä ja isänsä hakisi sitten iltapäivällä.

vuoropäiväkotiin ei ole mahdollisuutta saada paikkaa tällä varoajalla

kuulostaako hullulta?tätä kestäisi vain jouluun taikka vähän sen yli

Jos mummo on suostuvainen niin miksi ei?
Itse olen asunut ½ vuotta mummon luona ekaluokkalaisena kun äiti oli opiskelemassa toisella paikkakunnalla ja isä oli siskon kanssa, joka oli ½-vuotias. Eipä näy mitään traumoja :D

on hyvin suostuvainen..siitä oli hänenkanssaan puehtta jos aijemmin mutta jotenkin kun olen tämmöstä spekuloija tyyppiä niin rupesin miettimään tuota että onko siinä järkeä mun,pojan ja päiväkodin kannalta.etenkin lapsen

mitenhän päiväkoti suhtautuu tämmöseen viikko syteemiin? :/
tai voinko esim hakea poikaa vuoropäiväkotiin?onko niissä yleensä jotain "päiväryhmää" jos tulevaisuudessa saankin työpaikan jossa 8-16 työaika

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mitenhän päiväkoti suhtautuu tämmöseen viikko syteemiin? :/

Eiköhän se niille sovi. Ei meilläkään muksu ole pkssa kuin 10 päivää kuussa, välillä parikin viikkoa pois, ja ihan hyvin on kelvannut.

ja voihan se mummo olla lapsen kanssa aamun ja viedä päiväkotiin vaikka 8 jälkeen. Meillä on sama homma, että ite meen kuuteen töihin ja mies on vuorotöissä. Aamuviikolla mies vie 6.15 ja iltaviikolla 8-10 välillä

ja voihan se mummo olla lapsen kanssa aamun ja viedä päiväkotiin vaikka 8 jälkeen. Meillä on sama homma, että ite meen kuuteen töihin ja mies on vuorotöissä. Aamuviikolla mies vie 6.15 ja iltaviikolla 8-10 välillä

mummo asuu toisella puolella helsinkiä joten ei pääse aamulla meille..enkä tiedä lähteekö sitten myöhemmin viemään poikaa päiväkottiin.
ja toinen ratkaseva tekijä on se ettei ymmärrä suomea..hankaloittaa päiväkodin kanssa asioimista :/

Yhteistyössä