Onko tässä hyvät lahjat joulupuukeräykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jouluomena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jouluomena"

Vieras
Ajattelin laittaa muutamia, kun olen itse aikoinaan saanut sieltä lahjan mutta nyt kun ollaan mielestäni hyvätuloisia niin ilahdutetaan niitä, jotka eivät ehkä saakkaan niin paljo lahjoja. Menihän näihin hieman rahaa, mutta meillä vaan 1 lapsi eikä toivonut paljoa joten on kivaa ostaa muillekkin kun ei lähipiirissä lapsia ole. En siis ole vielä laittanut kun tiedustelen ovatko nämä sopivia. Herkkuja en laittanut mihinkään pakettiin kun joku voi olla allerginen tai ei tykkää. Vaatteita laitoin niihin mjissä oli koko.

7v tyttö: iso LittlesPetShop pakkaus missä on kolme niitä heiluvapäistä elukkaa, henkkamaukan paita ja halpa rannekoru.
12v poika: aku ankan iso taskukirja ja Mitä Missä Milloin kirja 2013 + "nappi"kuulokkeet
11v tyttö: 20e lahjakortti seppälään, kynsilakka ja pinnejä
6v poika: huppari ja sellainen pyyhittävä piirustustaulu
1v tyttö: body ja pieni eläin-pehmolelu

• Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
Muut hyviä mutta tuota 1-vuotiaan pehmoa mietin kun ei niillä pehmoilla oikeasti tuonikäinen juuri leiki, yksi voi olla unileluna mutta jos sellainen on jo niin muilla ei tee sitten paljon mitään. Ja unilelunkin pitäisi sitten olla sellainen jonka voi pestä koneessa ja josta ei irtoa karvoja. Itse ostaisin vaikka pienen kylpylelun tms.

[QUOTE="Kifa";27743176]Muut hyviä mutta tuota 1-vuotiaan pehmoa mietin kun ei niillä pehmoilla oikeasti tuonikäinen juuri leiki, yksi voi olla unileluna mutta jos sellainen on jo niin muilla ei tee sitten paljon mitään. Ja unilelunkin pitäisi sitten olla sellainen jonka voi pestä koneessa ja josta ei irtoa karvoja. Itse ostaisin vaikka pienen kylpylelun tms.[/QUOTE]

Vaikkei ihan heti pehmosta innostuiskaan, niin sillä voi olla tulevaisuudessa hyvinkin paljon tunnearvoa. Itselläni vähän alle kymmenenvuotiaana suurimman arvon saivat erityisesti hyvin pienenä saamani pehmolelut. Kun mietti, että ne on kulkenut vierellä lähes koko oman ikäni, niin kasasin niitä vielä murkkunakin ison kasan vierelleni "nukkumaan", kun oli niin tuttuja ja turvallisia siinä kun samaan aikaan kasasin paljon uudempia ja "hienompia" leluja pienimmille, kun ei jaksanut enää niistä kiinnostua, kun olin jo mukamas niin aikuinen leikkiäkseni niillä.

Hienot paketit, ap. Hyvältä tuntuu lukea, kun ihmiset jaksavat nähdä vaivaa lähimmäistensa eikä niin lähimmäistensä ilahduttamiseksi. Arvostan suuresti tällaista toimintaa.

[QUOTE="Kifa";27743176]Muut hyviä mutta tuota 1-vuotiaan pehmoa mietin kun ei niillä pehmoilla oikeasti tuonikäinen juuri leiki, yksi voi olla unileluna mutta jos sellainen on jo niin muilla ei tee sitten paljon mitään. Ja unilelunkin pitäisi sitten olla sellainen jonka voi pestä koneessa ja josta ei irtoa karvoja. Itse ostaisin vaikka pienen kylpylelun tms.[/QUOTE]

Olen täysin eri mieltä. Ystävällisen näköinen pehmo on mukavaa katseltavaa pienelle. Ehdottomasti sopiva lahja vuosikkaalle!

Kaikki muutkin ovat harvinaisen osuvia lahjoja, teit hyvät valinnat ap :)

Me saimme tänä vuonna Joulupuu-keräyksestä lahjat lapsille, ja se todella lämmitti mieltä. Joku oli miettinyt sopivaa lahjaa ja kauniisti paketoinutkin vielä!

AP:n ahjat kuulostavat hienoilta, mutta meillä nuo jaettiin sos.toimistosta, joka ei enää ole auki ennen joulua. Eli vieläkö ehdit toimittaa ne lahjan saajille?

Outo kommentti. Kyllä meillä on ihan 1-vuotiaat leikkinyt pehmoilla ja niitä halaillut. Itselläni on vieläkin tallessa 1-vuotiaana saamani pehmonalle, ja se on hyvin tärkeä minulle :) Meillä ei myöskään ole koskaan pehmoista irronnut karvoja.

Ihan hyvät lahjat.
Vaatteet olisin jättänyt pois kun se koko on hyvin vaikea arvioida.

Esim jos meidän 7vuotiaalle ostaisi henkkamaukan kokotaulukon mukaan vaatteet se olisi auttamattomasti liian pieni.

Mutta, munkin mielestä olet auttamattomasti liian myöhässä.
Me saatiin 2010 paketit lapsille ja ne oli kyllä tässä vaiheessa jo jaettu.

[QUOTE="kahden äiti";27743416]Outo kommentti. Kyllä meillä on ihan 1-vuotiaat leikkinyt pehmoilla ja niitä halaillut. Itselläni on vieläkin tallessa 1-vuotiaana saamani pehmonalle, ja se on hyvin tärkeä minulle :) Meillä ei myöskään ole koskaan pehmoista irronnut karvoja.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Meilläkin on pehmot olleet kivoja jo 1v. Se rakkain lelu edelleen tolla 5v on 1v saatu pehmo. Raijannu sitä mukanaan kaikkialla ja edelleen nukkuu sen kanssa. Leikki jo sillon nalleilla jne. Eikä niistä mitä karvoja oo irronnu. Yhdestä pehmikoirasta lähti mutta pöllytettiin sitä kunnes ei enää lähteny ja annettiin pojalle. Ei siitä edes huomaa että on karvaa pöllytetty sillon aluksi.

Ihan hyvät lahjat.
Vaatteet olisin jättänyt pois kun se koko on hyvin vaikea arvioida.

Esim jos meidän 7vuotiaalle ostaisi henkkamaukan kokotaulukon mukaan vaatteet se olisi auttamattomasti liian pieni.

Mutta, munkin mielestä olet auttamattomasti liian myöhässä.
Me saatiin 2010 paketit lapsille ja ne oli kyllä tässä vaiheessa jo jaettu.

aloittajahan kirjoitti, että laittoi vaatteita niihin paketteihin joihin oli tietynkokoista pyydetty, ihmeellinen kommentti sinulta

Niin laitoin vaatteen niihin missä luki koko, esim. 6-vuotiaan pojan lapussa luki 130cm.

Tänään vielä ehtii, vien tänään lahjat keräykseen. Toivottavasti sitten on mieluisia ja menee sellaisille jotka niitä tarvitsee... Inhottavaa jos esim. alkoholistiperheen vanhemmat myisivät lapsen lahjan ja ostaisivat niillä juomia, kun on sellaistakin sattunut :'(

Yhteistyössä