Onko tasokkaita miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naaraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naaraaja

Vieras
Tuli näin ihan äkisti mieleen, että millaisia miehiä täällä yleensä käy? Käykö häiriintyneitä luusereita, kuten paljon chateissa jne. vai eksyykö mukaan esim. varattuja, hieman tasokkaampia miehiä ja millaisia? Minua kiinnostava mies on mahdollisesti varattu, omaa hyvän ulkomuodon, fiksu, hyvässä asemassa oleva, miehekäs, omanarvontuntoinen, mutta ei liikaa. Iältään 40-60v. Itse olen nuorehko, varattu, katseenkestävä luullakseni.. Olisi kiva tietää millaisia miehiä täällä liikkuu, joten ilmoitelkaahan!

Mikähän se tason mittari on, en tiedä? En ole käynyt täällä muutamaan vuoteen, olisiko palstakin sillä aikaa "siistiytynyt", ainakin vaikuttaa siltä. Joskus puutteessa surffailin "niillä sivuilla", mutta en juuri enää. Seksi on nimittäin aivan muuta. Uskokoon kuka haluaa. Vaikka ikää on tullut jo yli puolen vuosisadan, unelmoin vain ikäisistäni naisista, se on riittänyt. Luuseri en ole, koska korkeakoulututkinto on taannut hyvän työpaikan toimeentulon. Olen naimisissa naisen kanssa, joka on pikku hiljaa ottanut elämäntehtäväkseen television katsomisen, ja muuttanut olohuoneen sohvalle, jossa yökaudet voi ladata massaviihdettä päähänsä. Jokainen ristinsä kantakoon, niinkuin minäkin: en ole vielä edes harkinnut pettämistä. Monta kertaa on yritetty puhumista, mutta mikään ei auta. Vai auttaako?

Uusimmat

Yhteistyössä