Onko tapana tämmöinen - hautajaisiin liittyen

Siis jos oma äitisi tms on kuollut, olet hoitanut järjestelyt ja maksanut kaikki kulutu, niin pitääkö järjestäjän vielä teettää hautajaiskuvat ja lähettää ne hautajaisiin osallistuneille? En ollut kuullutkaan tämmöisestä, mutta ilmeisesti tämmöinenkin on tapana?? Jotenkin kuvittelis että kaikilla on jo omat kamerat mukana 2000-luvulla.. :xmas: :xmas:

No, onneksi on ollut hautajaisia sen verran vähän, että olen ihan ulapalla näiden juttujen kanssa...
 
jj
Mun isä kuoli muutama kuukausi sitten. Ja vaikka järjestin hautajaiset, en lähetellyt kyllä mitään kuvia kellekkään .. ne, jotka kuvia haluaa ottaa, hankkii varmaan oman kameran kyllä silloin mukaan :)
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Siis jos oma äitisi tms on kuollut, olet hoitanut järjestelyt ja maksanut kaikki kulutu, niin pitääkö järjestäjän vielä teettää hautajaiskuvat ja lähettää ne hautajaisiin osallistuneille? En ollut kuullutkaan tämmöisestä, mutta ilmeisesti tämmöinenkin on tapana?? Jotenkin kuvittelis että kaikilla on jo omat kamerat mukana 2000-luvulla.. :xmas: :xmas:

No, onneksi on ollut hautajaisia sen verran vähän, että olen ihan ulapalla näiden juttujen kanssa...
En ole koskaan kuullutkaan, enkä kyllä koskaan mitään hautajaiskuvia keltään saanut.. Emmätiä, jotenkin ei tuntuis luontevalta hautajaisista mitään "kiitoskortteja" lähetellä niinkuin häistä tms.
 
Non compos mentis
Riippuu varmaan, että miten sovitaan. Se 89-vuotias sukulaismummo ei ehkä itse saa kuvia otettua tms. Tai ehkei perhe halua, että tilaisuutta häiritään monilla kameroilla.
 
On aika monissa hautajaisissa kuvaaja, joissain jopa ulkopuolinenkin sellainen. Ja tapana on että ihan lähiomaiset halutessaan voivat tilata kuvia ja myös maksavat itse ne. Ja yleensä on epähienoa että moni ihminen kuvaa hautajaisissa.
 
Mun isoisän hautajaisissa reilu 10v takaperin oli tilattuna kuvaaja kuvaamaan ja niitä kuvia nuo sitten teettivät. Siihen aikaan ei kyllä tainnut digikameroita olla jokaisella. Ite en tuota silloinkaan ymmärtänyt :/
 
No vissiin olis tän tätin mielestä pitäny olla vähintään ulkopuolinen kuvaaja tms.. siis ei mitään kiitoskortteja vaan KAIKKI hautajaisissa otetut kuvat pitäis lähettää kaikille papruversioina tämän tätin mukaan.. on kyllä melkosta touhua... pitäisköhän sanoa sille että sähköpostilla saa ;) ;)
 

Yhteistyössä