Onko tanssiminen ja halailu tai kevyt suukko pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sade"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No on.
Mielestäni pettämisen raja menee siinä, kun tekee jotain, mitä ei puolison läsnäollessa tekisi. Ja voin kertoa, että en kyllä antaisi toisen miehen kopeloida takamustani tai pussata, jos mieheni siinä vieressä katselisi.

[QUOTE="Mies";23407312]Edellisessä parisuhteessa me hyväksyimme tuollaisen ja yllätys yllätys se suhde kaatui siihen että molemmat pettivät kunnolla. Eli ainakin meillä nälkä kasvoi syödessä.

Tanssimista en nykyäänkään katso pettämiseksi, koska se voi olla vain tanssimista. Enemmän se riippuu siitä mikä ajatus on päässä, eli jos tanssin kokee esileikkinä niin kyllä se silloin on pettämistä.[/QUOTE]

Kun antaa pikkurillin niin kyllä se käsi jossain kohtaa menee. Saman olen kokenut kuin sinäkin... Mutta totta on myös se että jos toisesta ihmisestä ihan oikeasti välittää, ei tuollaista sopimusta tahdo edes tehdä. Se on ainoa hyvä mitä pettämisestä seuras, oppi tuosta.

Nykyään itsellä mies jonka kanssa en moista sopimusta harkitsisi. En kestäisi jos hän käyttyityisi noin - en siis itsekään niin tee. Joskus vaan olin niin äärettömän naivi ja lapsellinen että kuvittelin moisen kuuluvan terveeseen parisuhteeseen. Ei se kuulu - ei ainakaan silloin jos toista ihmistä kunnioittaa. Rehellisesti sanottuna minusta tuollaiset sopimukset kielii siitä että kumpikaan ei ole täysin tyytyväinen omaan suhteeseen. Ja niinhän se on jos niitä kosketuksi ja kehuja tarvitsee ulkopuolelta hakea.

Katseiden vaihdot tai kevyt jutusteluflirtti menee, ei mulla ainakaan ole tapana töksyttää "olen varattu" jos joku sattuu jutulle tulemaan. Mutta juttelun taso jää kyllä pinnalliseks ja pidän huolen etten väärää kuvaa itsestäni anna.

vaikea sanoa,ainakin se ärsyttäs ja siitä puhuttas. meidän suhteessa mies aikoinaan rikkoi rajoja ja löysytti niitä. Joten itsellä on juuri joskus humalassa ollut sellaista kevyttä poskelle pussailua,halailua ja tanssimista.Flirttiä,se kai jotenkin helpotti oloa siitä mitä mies oli tehnyt.Lapsellisesti haki ns "tasoitusta" . Tuosta kyllä aikaa.
Mutta mitä pitempään yhdessä niin rajat voi joko selkiintyä tai hämärtyä. Nyt itsella todella selvät,miehestä en tiedä :( Vuosi sitten hän tanssi jonkun kanssa hitaat ja se suorastaan vit..tti...

Alkuperäinen kirjoittaja pettäjä;23407537:
Ja juurikin toisin päin. Sulta on vaan menovaihe jäännyt elämättä. Jos suhteen piristys pitää hakea siitä että vieras ukko hinkkaa siun persausta niin kyllä ollaan silloin jo lähellä pettämistä...siitä se pikku hiljaa lipuu petoksen tielle.

Ja puhun kokemuksesta ja noita yhteisiä vuosi oli takana 12 ... Ja kappas vaan musta tuli pettäjä. Ei pitänyt, ei tietenkään "kuhan vaan hain hieman flirttiä arkeen". Vaan kun tilaisuus tekee varkaan vallankin jos oma suhde on kulahtanut (ja kun sen oli jo nuorena aloittanu). Hitto kun olisin häröilyt ja huomion haut hoitanut jo ennen pitkää suhdetta niin ei olis tarttenut pettää toista eikä myöskään rikkoa itseään pettämällä.

Sitä voi tuudittautua siihen että tollainen on ok - kunnes sen tekeekin toinen sinulle.

Kyllä mä siis olen mennyt pitemmälle jo ajat sitten, samoin ukko. Mutta ne panot ja muut hoidetaan niin ettei toisen tarvitse niistä tietää ja kärsiä. Yleensä aina kun pilettämään on lähdetty niin eri teille päädytään ja aamulla näämme kotona tukka sekasin molemmilla. Ei se maailmanloppu ole, siitä taas alkaa arki. :D

[QUOTE="Mies";23407312]Edellisessä parisuhteessa me hyväksyimme tuollaisen ja yllätys yllätys se suhde kaatui siihen että molemmat pettivät kunnolla. Eli ainakin meillä nälkä kasvoi syödessä.
[/QUOTE]

Musta kyllä tuntuu ettei se ole ihan noin yksinkertaista. Edellisessä suhteessa mies katsoi jo sen pettämisen harkitsemiseksi, jos kävin kahdestaan miespuolisen opiskelukaverin kanssa kahvilassa kahvilla ja suunnittelemassa parityöprojektia. Kun olin koko ajan tiukassa lieassa, tein lopulta sen mistä minua oli syytetty jo vuosien ajan ilman syytä.

En katsoisi tuota pettämiseksi, mutta ei minusta mukavalta tuntuisi jos oman mieheni tuossa tilanteessa näkisin. Flirttailu, halailu ja tanssiminen on täysin sallittua, tuo kouriminen ja suukko menee hieman yli. Mutta jos tosiaan mitään sen enempää ei ole, niin ei tuo vielä pettämistä ole.

olisin kysynyt onko se kopelointi pettämistä???? mutta se toinen osa puoli oli ärhätänyt että menee nukumaan. mutta mun mies ei oo vielä sanonut mulle mitään. ja en oo uskaltanut sanoa että minä tiedän. ja olemme ollet hänen kanssa kohta 11 vuotta yhdessä

Tanssiminen ilman kopelointia, halailu ja suukko poskelle tms. kevyt huulten hipaisu ei ole musta pettämistä, mutta tuo ap:n kuvailema tilanne musta on. Siis kopeloinnin salliminen ja sen päälle vielä suudelma..

mites tälläinen?
yhdessä sovittu ettei baareissa kuljeta.
pitkien työkomennusten aikana nainen kulkee salaa kapakoissa jatkuvasti ja tanssii, mikä ei ole ollut suhteessa tietyistä asioista sallittua. kapakka reissut on pyritty salaamaan viimeiseen asti ja kiinni jäätyään, ensimmäine reaktio on asian kieltäminen ja minun mielukuvituksen tuotetta hänen mielestä. kuitenkin esitin todisteita ja niin alkoi pikkuhiljaa kertomaan reissuista, mutta asiat piti kaivaa esiin minun.
Hän on tiennyt koko ajan tehneensä väärin, mutta se ei ole haitannut.
Alussa oli ollut vähän morkkiksia, mutta kun sitä oli jatkunut jo kauan, niin nekin hävis.
Ilmoittaa ettei ole pettänyt, mutta kuitenkin homma alkoi kasvamaan koko ajan niinkauan, kunnes jäi kiinni. mihin tämä olisi johtunut, jos se olisi jatkunut?
kaikki asiat mitä on sovittu yhteisiksi pelisäännöiksi tämän tapasten asioiden kans, on kuitenkin joidenkin vuosien aikana jouduttu palaamaan useaan kertaan ja joka kerta hän on ensin kieltänyt kaiken.
kotona ei hänellä ei ole kiinnostanut seksi ja ilmoittaa, ettei ikinä pettäisi minua.

[QUOTE="sade";23406944]Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että kuinka moni asettaisi pettämiseksi vastaavan tilanteen; humalassa tanssii lähekkäin entisen työkaverinsa kanssa ja antaa miehen kopeloida takamusta ja suukottaa hyvästiksi baarista lähteissään? Siis naimisissa oleva naisen käytöksessä, onko tämä jo pettämistä??[/QUOTE]

On, jos se tehdään sillä tarkoituksella.

Minä tanssin miespuolisten kavereiden kanssa, halailen ja suukottelen myös. Mutta kaiken sen voin tehdä, ja yleensä teenkin mieheni edessä.

[QUOTE="piki";26517965]mites tälläinen?
yhdessä sovittu ettei baareissa kuljeta.
pitkien työkomennusten aikana nainen kulkee salaa kapakoissa jatkuvasti ja tanssii, mikä ei ole ollut suhteessa tietyistä asioista sallittua. kapakka reissut on pyritty salaamaan viimeiseen asti ja kiinni jäätyään, ensimmäine reaktio on asian kieltäminen ja minun mielukuvituksen tuotetta hänen mielestä. kuitenkin esitin todisteita ja niin alkoi pikkuhiljaa kertomaan reissuista, mutta asiat piti kaivaa esiin minun.
Hän on tiennyt koko ajan tehneensä väärin, mutta se ei ole haitannut.
Alussa oli ollut vähän morkkiksia, mutta kun sitä oli jatkunut jo kauan, niin nekin hävis.
Ilmoittaa ettei ole pettänyt, mutta kuitenkin homma alkoi kasvamaan koko ajan niinkauan, kunnes jäi kiinni. mihin tämä olisi johtunut, jos se olisi jatkunut?
kaikki asiat mitä on sovittu yhteisiksi pelisäännöiksi tämän tapasten asioiden kans, on kuitenkin joidenkin vuosien aikana jouduttu palaamaan useaan kertaan ja joka kerta hän on ensin kieltänyt kaiken.
kotona ei hänellä ei ole kiinnostanut seksi ja ilmoittaa, ettei ikinä pettäisi minua.[/QUOTE]

Mielestäni kaikki mitä ei voi kertoa puolisolle, varsinkin jos se tehdään salaa, on pettämistä tai ainakin lähellä sitä. Miksi kieltää tai tuntea pahaa oloa, jos omasta mielestä ei ole tehnyt mitään väärää? Mihin se olisi johtanut ajan kuluessa, sitä on vaikea sanoa, vai kuin kauan sitä on ehtinyt tapahtua, ennen kiinni jäämistä? Tanssihan on esileikkiä jollain asteella.

Yhteistyössä