[QUOTE="piki";26517965]mites tälläinen?
yhdessä sovittu ettei baareissa kuljeta.
pitkien työkomennusten aikana nainen kulkee salaa kapakoissa jatkuvasti ja tanssii, mikä ei ole ollut suhteessa tietyistä asioista sallittua. kapakka reissut on pyritty salaamaan viimeiseen asti ja kiinni jäätyään, ensimmäine reaktio on asian kieltäminen ja minun mielukuvituksen tuotetta hänen mielestä. kuitenkin esitin todisteita ja niin alkoi pikkuhiljaa kertomaan reissuista, mutta asiat piti kaivaa esiin minun.
Hän on tiennyt koko ajan tehneensä väärin, mutta se ei ole haitannut.
Alussa oli ollut vähän morkkiksia, mutta kun sitä oli jatkunut jo kauan, niin nekin hävis.
Ilmoittaa ettei ole pettänyt, mutta kuitenkin homma alkoi kasvamaan koko ajan niinkauan, kunnes jäi kiinni. mihin tämä olisi johtunut, jos se olisi jatkunut?
kaikki asiat mitä on sovittu yhteisiksi pelisäännöiksi tämän tapasten asioiden kans, on kuitenkin joidenkin vuosien aikana jouduttu palaamaan useaan kertaan ja joka kerta hän on ensin kieltänyt kaiken.
kotona ei hänellä ei ole kiinnostanut seksi ja ilmoittaa, ettei ikinä pettäisi minua.[/QUOTE]
Mielestäni kaikki mitä ei voi kertoa puolisolle, varsinkin jos se tehdään salaa, on pettämistä tai ainakin lähellä sitä. Miksi kieltää tai tuntea pahaa oloa, jos omasta mielestä ei ole tehnyt mitään väärää? Mihin se olisi johtanut ajan kuluessa, sitä on vaikea sanoa, vai kuin kauan sitä on ehtinyt tapahtua, ennen kiinni jäämistä? Tanssihan on esileikkiä jollain asteella.