Onko tammikuu hölmö aika ottaa kirppispöytä viikoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä mietin samaa, mutta taidan ehkä odottaa ainakin tammikuun puoleenväliin.

Enkä laita lahjoja myyntiin :D , vaan kaapista ennen joulua raakkaamani liian pienet lapsen vaatteet ja samaan syssyyn muutama pieneksi jäänyt kumpparipari tms. Ja muutama omakin vaate voisi mennä.

Mä taas ajattelin että ihmisiä on ehkä enemmän kaupungilla liikkeellä, niin käyvät samalla kirppareillakin. En usko että se kuitenkaan kamalasti vaikuttaa suuntaan tai toiseen.

Mä odotan innolla, kun mennään tulevana sunnuntaina kirppiksille kiertämään. Karttelin niitä loppusyksyn sikataudin pelossa, mutta nyt on ihanaa päästä katseleen, toivottavasti on paljon tarjolla tavaraa. Alet ei kiinnosta yhtään.

On ja ei. Kirppiksillä on hiljaista kyllä alejen aikaan, mutta pitkälti se on kiinni kirpparistakin. Toisaalta monesta kirpparista saa pöydän tähän aikaan todella edullisesti, joten sikäli kannattavaa, vaikka asiakkaita onkin vähemmän.

Mulla on loppiaisesta alkaen kirppispöytä taas, saa nähdä miten käy. Ajattelin sitä että kun toi on keskustassa, niin ihmiset pyörii sitten kaupungilla alejen aikaan muutenkin ja poikkeavat mahdollisesti kirpparillekin. Ja sitten on tietty ne, jotka käyvät koko ajan kirppareilla muutenkin.

Yhteistyössä