[QUOTE="sondersson";27203423]IMG Modelsin mukaan vyötärö ois 32" eli 81.3 cm ja lantio 46" eli 116.8 cm. Ilmeisesti laihduttaa...[/QUOTE]
Harmi.
Harmi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203495:Harmi.
Enkö?! :'( Vai oisko siihen ehkä syy, että toi on malli, mut minä en.![]()
Ootko mahdollisesti itse ylipainoinen?
Näistä viesteistä saa sellasen käsityksen, että ihannoit ylipainoa/lihavuutta. Varsinkin tuo sun kommenttis vrs:lle.
Miksi ihannoida terveysriskejäMyös niitä toisen ääripään..
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203513:Voisin oikein mielelläni näyttää samalta kuin Tara Lynn.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203513:Voisin oikein mielelläni näyttää samalta kuin Tara Lynn.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203548:Tuo on kauniimpi. Siksi. Oletko jotenkin vajaa kun et käsitä?
Katso nyt miten upea! :heart:
![]()
Mun mielestä lähinnä vajaata on pitää epätervettä terveellistä kauniimpana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203548:Tuo on kauniimpi. Siksi. Oletko jotenkin vajaa kun et käsitä?
Katso nyt miten upea! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203571:Vai niin. Akat suuttuu kun en tykkää riukunaisista. Voi luoja sentään!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203571:Vai niin. Akat suuttuu kun en tykkää riukunaisista. Voi luoja sentään!![]()
Että kukas sitä olikaan ulkonäkökeskeinen...?![]()
Musta terveys on ensisijaista.
On se kumma kun nää naiset täällä hermostuu jos joidenkin mielestä linkin nainen ei näytä lihavalta vaan paremmalta kun hoikat kanssasisarensa.
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;27203612:Laitoinko minä oman kuvani heti tänne, niin kuin sinä? En.
Eli olet.
Jaa. No mut onhan Tara Lynn erittäin kaunis nainen, kasvoista.