Onko tämä viivanpaikka?

Noniin GP...nyt kuulostaa oikealta sinulta :D
Ja onhan se vähän niin, että ihan loppukierrossa iskee paha skeptisyys päälle, minullakin...mutta tuostakin huolimatta se toivon kipinä vaan kytee kytemistään kunnes täti paukkaa paikalle :kieh:

Mutta sitten meitä on ainakin me kaksi täällä pissimässä testeihin...tästä tulee kuule jännitäävää sano minun sanoneen :D

Nyt lepäämään, että tulee testit nopeemmin kotiin :saint:

Aamulla suhrin 10:n liuskan kans ja se meni pieleen...aamuvuoron jälkeen tossa päivällä cb:n testin hetken mielijohteesta tein,ihan menkka olot aattelin et noh onpa nyt sit varmistettu ja täti saa tulla dpo taitaa olla 10 nyt ja......

Samaan aikaan piirty kontrolli viivan kans,hyvästi skeptisyys!Tervetuloa toiveet! :heart: Tää tippuu kyl korkeelta ja kovaa jos tuo testi fuulaa.... |O En ikinä oo saanu cb:hen haamua testiajan sisään,yhen roskisplussan mut joku reilu tunti testin teon jälkee... :headwall: Ja pitihän se äkkiä apoteekkiin juosta...mitenhä maltan oottaa ylihuomiseen.... :whistle: Tein toisen niist heti perään mut siinä se viiva ei juurikaan näy,mut jotain on kuitenki,ehkä.... :headwall:

Noniin GP...kohtaamme jälleen :laugh:
Onnittelen hyvin varovaisesti sinuu, jännäää :heart:

Täällä tuli heikkouden hetki ja tein jo iltapisusta yhen testin ja siihen piirtyi hailu pinkki viiva, jonka mieskin sitten myös näki...nyt kuivunut jo, mutta vielä erottaa...

En saanut piruvie kuvaakaan tolla meijan pska kameralla :headwall:
Mutta jännäys jatkukoon ainakin perjantaihin saakka, ellen jälleen sorru :D

GP Ikävää olla peikko, mutta oon nyt saanu jo kaksi tuollaista, aikaisemmin pelkkiä roskishaamuja, mutta nyt tulleet siis testiajan sisään, ja negoja olleet. :/
Tuo mieskin jo sanoi, että saa riittää noiden testien teko, kun joka ainoa kerta siihen piirtyy viiva. Aikaisemmin sentään se "viivanpaikka" oli kapea viiru, nyt mulla on tullu jo ihan selkeä palkki, mutta todella haalea sellainen.

Toivon todella, että olisi plussa! :hug:

*muoks* Paitsi että niistä mun saamista haamuista ei olis ammattilainenkaan saanu otettua kuvaa, sen verran haaleita olivat. Ja kuvissahan se näyttää aina hitusen haaleammalta kun IRL :D

Paljon Onnea ja tsemppiä! :flower:

gp...jaksuja, toivotaan että tulisi silti jotain, mutta jos ei niin entistä enemmän onnea uuteen kiertoon...toivotaan toivotaan :hug:

Täällä tuli eilen haamu, mutta kyseessä oli 10mIU:n testi, joten uusintoja tarvitaan, että uskon...noihin kun niin monilla on tullut haamuja ym. ja menkat kuitenkin alkaneet...joten kahtellaan :headwall:

Sharona oliks ne siun testit tälläsiä?? Kaikki mitä teit? 2 tein eilen ne on tässä,sekä aamu et päivä pissasta

sekä tänään aamu ja päiväpissasta

Kuvissa testit jo vähän kuivunu mut ne näky kyl ihan muutamas minuutis.... :headwall: Oon niin varma et toivon turhia,menkkakivut tuli taas kuvioihin... :ashamed:

*muoks* oon niin härillään ku mie en oo muutamaan aiempaan saanu tälläsiä,yhen roskisplussan kyl mut reilu tunti testin teon jälkeen... :o

No mutta GP...kylläpäs näyttäisi siltä ainakin minun silmääni, että tuossa tämän päiväisessä alemmassa testissä olisi myös hailu pysty viiva...vai olenko ihan hakoteillä?

Jännäksi menee kyllä...itse nyt aattelin kuitenkin tehä vielä tänään testin ja katsoa onko vahvempi...tänään olen meinannut yökkiä ties minkä takia...äsken tiskasin, niin se sitruunan haju oli ihan liikaa...meinasi taju mennä, mutta sitkeästi vaan tiskasin :laugh:

On niissä,siin ylemmässäkin oli testiajan sisäl mut se oli jotenki tummunu... :snotty: Arvaa jännittääkö? Oon jo itkee tihrustanukkin kun ei mitää oireita muuta ku menkka... :kieh: Siulla hyvät oireet d :D b!!!! Tuu heti kertoo miten kävi?? Mie aamul viel testaan viimesen cb:n jos ei oo vahvistunu ni sit luovutan tältä kierrolta.... :headwall: Toivottavasti siulla vahvistuu!!Mikä siul olikaa nyt se dpo?? Miul 10 tai 11,siintkä en oo varma,24-48h ovisplussasta,veikkaisin et dpo11.... :whistle:

Nyt vaan hurjasti onnea sulle GP :hug:
Mulla on nyt dpo14...yleensä nuo dpo:t on menneet siihen 16 ja sitten on alkanu menkat...joten en tiedä, katsotaan miten käy.
Harmittaa tosi paljon kun en onnistunut kuvaa saamaan eilen siitä testistä, mutta se viiva kyllä vieläkin möllöttää siinä...jospa se viiva olisi kirkaampi nyt, niin ehkä jotenkin saan otettua kuvan siitä....

Ja kyllä varmasti jännittää...itsekkin hermoilen ihan hulluna täällä ja mies hengittää niskaan, että tee se pahuksen uusinta testi :laugh:

gutupallo:voin iloksesi kertoa että tein viime maanantaina dpo 10 juuri samanlaisen ja tänään se oli jo reilusti hienon värinen! Eli varovaisesti onnea :heart: :ja varovaisesti sen takia, että itsellänikään on kaikkea muuta kuin varmat paikat vaikka plussaa testissä.Vuodan ihmeellisesti noin kerran päivässä keskellä päivää :x En nyt vuotamalla vuoda, mutta paperiin jää ja pönttöön tippuu muutama tippa veristä vuotoa.Saas nähdä kuinka käy. Sinulla kuitenkin varmaan kaikki menee hyvin ja plussaa tuo tosissaan enteilee!!!!!!!!!!!!!!IIK!

Kiitos nyt dsarial!!Ja muutkin,kyllähän se aina helpottaa jos joku muu edes siihen testiin uskoo :laugh: :ashamed: Huomen aamuna teen viel mut jos ei oo vahvistunu käyn oottaa tätii... :kieh: Tsemiä paapelolle!!! :heart: :hug:

GP ihan selvät viivat näkyy - toivottavasti nämä on plussia! En halua olla pahanilmanlintu, mutta itse olen pettynyt ihan hirveästi jo kahdessa kierrossa kun sain juuri tuollaisia viivoja enkä ollut raskaana (toisessa testasin CB:lla ja toisessa apteekin herkällä jonka nimeä en muista).

Mulla tosin tulee ovistikkuihinkin hirveän herkästi tummia viivoja, lääkäri totesi että mulla saattaa olla sellainen pissan koostumus että viivoja tulee negatiivisessakin tapauksessa. Kuulemma joillakin näin on, toivottavasti ei sinulla! PLUSSAA SINNE + + + + +

Noniin...sain jonkinmoisen kuvan otettua ja tässä ne nyt on...tänään tehty dpo14...ei vielä vahvat mutta selkeämmät kuin eilen.

Kuvan saa isommaksi siis klikkaamalla kuvaa..ja siis huono kuvan laatu, kun kamera nyt on mikä on :D

Jännää gutupallo ja paapelo!! :heart:
Teillä molemmilla näen haamut testeissä ja toivottavasti siitä vahvaksi plussaksi vahvistuu! :heart:
Paapelo mulla oli kutakuinkin samanlainen haamu kp 34/32 ja kp 36/32 jo kunnon viiva =)
Kaikilla ei tuo r-hormoni siis nouse niin nopeasti ja viivat on heikompia!

noista CB:n testeistä on aika moni saanu vääriä plussia... Pirullisia kun voi haamuja tulla ja viivanpaikkoja kun aina oo oikeita! Meillä mies sano aina että mä luota vaan sitten siihen selkeesee plussaan. No mä niitä testejä tihrustin ja kerra tuli kans viivanpaikka ja kyllä putos korkeelta. Plussa sit oli plussa ja se pamahti siihen heti... Vitsi kun se oli jännää testailla. :)

Hei! Pakko kommentoida tähän clear blue keskusteluun. Lapsettomuuspuolen vehnänalkioöljy- ketjussa muistaakseni nimimerkki Rouva pikkumyy (vai Bianca??) oli laittanut kuvia clear bluen selvästä haamu plussasta. Saman päivän hcg verikoe oli 1, eli negoja olivat.

Myös minä olen kerran clear bluella saanut haalean plussan ja samana aamuna otettussa gravidan testillä puhtaan negan. Tästä CB-testistä oli tehty tutkimus (sääli etten muista linkkiä) ja tulos oli, että viimeistään vuorokauden sisään kaikissa testeissä jonkinlainen pystyviiva. Mielestäni aika ihme juttu, varsinkin, kun yleisesti tuntuu kaikkien mielestä olevan todella luotettava testi :|

Apteekin oman testin roskishaamu oli mulla sen sijaan plussa.

Mutta pystyviivat näkee selkeästi, mutta koita toista testiä. Pidän peukkuja :hug:

Löysin ketjun vielä kuten muistelin. Toivottavasti rouva pikkumyy ei pahastu, että linkitän tämän hänen kuvansa tähän pinoon, mutta on siis viime syyskuussa tehnyt nämä testit http://www.aijaa.com/v.php?i=2798651.jpg

Ja hcg ollut alle 1. Minusta todella huonoa mainosta testille..

Yhteistyössä