Onko tämä vehtaamista/ilkeää/pettämistä/ihan ok

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitiX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Sama homma, kun mies piti sivusuhdetta kaikkien ystäviensä nähden avoimesti.. samojen ystävien nähden, jotka kävivät usein yhteisessä kodissamme jne..

Tämä tapaus muuttaa muotoaan sen mukaan kun Ap:ltä tihkuu lisätietoja. Mutta tätä ei voi juurikaan selittää muulla kuin että 1) mies ei pitänyt teidän suhdetta yhtä vakavana kun sinä oletit, tai 2) mies on oikeasti ku*ipää.

Tapakusessa 1 miehen suhtautuminen suhteeseen on hyvin voinut muuttua raskaustiedon myötä. Tapauksessa 2 miestä voi ampua kuuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja neitiX:
Jos siis : mies on naisensa kanssa juhlissa. Nainen lähtee vähän aiemmin kotiin. Mies jää juhliin, jossa kaunis nainen tuijottaa miestä. Mies ja tuo nainen lähtevät samalla kyydillä pois juhlista. Tuo vieras nainen ujuttaa käden miehen reidelle ja alkaa hinkkaamaan, mies ei estele. Mies myös laittaa kätensä tuon naisen käteen. Mies tulee kuitenkin kotiin, eikä mitään muuta tapahdu ja mies sitten kiimaisena hässii omaa vaimoaan. Kertoo tapahtuneesta pari kuukautta myöhemmin. Mies on myös pettänyt, mutta ei tuon naisen kanssa.

Miksikä luokittelette tuollaisen käytöksen? Onko se ok?

Mun mielestä on väärin toista kohtaan.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Alkuperäinen kirjoittaja bater:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Se nyt vaan on niin, että jos vaimo haluaa, ettei mies joudu tommoseen tilanteeseen, niin paree kattoo ukon perään eikä häipyä, varsinkin kun tietää, että mies on helposti hairahtuva (kuka mies ei muka ole...).

Höpön löpön- akat yhtä petollisia. Ja molemmista löytyy myös luotettavia. Persoonasta kiinni.

Samaa mieltä. :)

Minä kans, omassa ystävä piirissä naiset on PALJON petollisempia kuin miehet 2 poikkeusta lukuunottamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ja sitä paitsi, jos sinussa jokin miestä häiritsevä vika olisi, olisi paljon reilumpaa ja asiallisempaa ensin tehdä tilit selviksi sinun kanssasi laittamalla kantapäät vastakkain, kuin pettää selän takana.

Voimia sinulle! Kokemuksella voin sanoa, etten ainakaan minä voinut pettämisiä unohtaa entisessä suhteessani vaan kärsin asiasta niin paljon että panin lautaset jakoon. Sitä ennen kyllä yritin, mutta kun ei onnistu niin silloin ei.

Kiitos sinulle. TOsiaan mies kosi minua samaan aikaan, kun hänellä oli tuo sivusuhde. Enkä ollut vielä raskaana. En tiedä: miksi hän halusi vauvan ja naimisiin, jos minussa on hänestä joku perustavanlaatuinen vika?

Kauan jaksoit yrittää vanhoissa suhteissa? Tai milloin tiesit lopullisesti, ettei suhteista enää tule mitään?

Reilu vuosi viimeisimmästä kiinnijäämisestä, neljä vuotta ensimmäisestä. Sen valkeneminen ettei siitä mitään enää tule, vain selkiytyi minulle ajan myötä ja olin tavallaan jo käsitellyt ja surrut eron ennen varsinaista eroamista. Jatkoin elämää.

Yhteistyössä