Onko tämä väsymystä vai masennusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen erittäin väsynyt. silmänaluset niin mustat että välillä näyttää et olis turpaan saanut. hermoja kiristää ja pinna menee pienemmästäkin. sitten tulee paha mieli ja itkettää kun on lapselle turhasta ärähtänyt ja syyllisyys painaa ja tunnen olevani TODELLA huono äiti. ja joskus mietin että lapseni ansaitsisi paremman äidin kuin minä. silloin tällöin pärähdän kunnon itkuun ja itken vaikkei olisi mitään syytä edes.
haluaisin vaan nukkua ja nukkua. yöt ovat suht ok. lapsi nukkuu mutta herään pienempääkin kolahdukseen ja siitä tuleekin katkoinainen yö. aamulla väsyttää niin paljon että haluaisin vaan sohvalla maata. on myös hyviä päiviä kun ei väsytä ja olen iloinen ja jaksan lapsen kanssa teluta eikä pieni herjuuden vääntäminen saa minua raivon partaalle.
monesti olen myös miettinyt että saavatko pillerit minut tälläiseksi.. kun oli se viikon paussi pilleriestä olinkuin toinen ihminen. iloinen oma itseni.
mikähän ihme minu vaivaa.. en todellakaan haluaisi olla ilkeä lapselleni.
syyllistän itseäni että hänestä tulee sulkeutunut ja surullinen lapsi kun minä olen tälläinen..

pillerit voi kyllä tehdä just tuollasta, ainakin mulla kävi niin, mutta väsymys siihen päälle, niin ei ihme että olo on tuollainen. Nyt otat lomaa, anna lapsesi jollekkin hoitoon vaikka päiväksi, ja lähde miehesi kans(jos sulla mies on) tai yksin johonki rentoutumaan, ei sen tarvi olla mikään kallis paikka, mutta johonki missä saat ihan olla vaan, ja nukkua edes yhtenä aamuna niin pitkään kuin haluat. Helpottaa varmasti.. voimia päiviisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pillerit voi kyllä tehdä just tuollasta, ainakin mulla kävi niin, mutta väsymys siihen päälle, niin ei ihme että olo on tuollainen. Nyt otat lomaa, anna lapsesi jollekkin hoitoon vaikka päiväksi, ja lähde miehesi kans(jos sulla mies on) tai yksin johonki rentoutumaan, ei sen tarvi olla mikään kallis paikka, mutta johonki missä saat ihan olla vaan, ja nukkua edes yhtenä aamuna niin pitkään kuin haluat. Helpottaa varmasti.. voimia päiviisi.

löytyy mies. missä pillereissä sitten vähän hormooneja? tai mitä ehkäisyä kannattaisi sitten käyttää. ja tuo vapaa-ajan pitäminen kuulostaa ihanalta ajatukselta ja siihe olisikin mahdollisuus mutta ajatus lapsen hoitoon viemisestä tuntuu pahalta sillä olen hälle ollut niin ilkeä ja sitten vienkin hänet muitten hoiviin. se saa oloni tuntumaan vielläkin huonommalta äidiltä.
en ymmärrä kuinka voin olla niin inhottava lapselleni koska kumminkin hän on tärkeintä elämässäni ja se rakkuden määrä on niin suuri.

Ehdotan lämpimästi käyntiä lääkärillä. Pillerit voi aiheuttaa tai kilpirauhasen vajaa- tai liikatoiminta ja kun fysiikka on tutkittu niin sitten vasta psyyken puoli, siis mahd. masennus.
Iloa päiviisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tupu:
Ehdotan lämpimästi käyntiä lääkärillä. Pillerit voi aiheuttaa tai kilpirauhasen vajaa- tai liikatoiminta ja kun fysiikka on tutkittu niin sitten vasta psyyken puoli, siis mahd. masennus.
Iloa päiviisi.

mitäs toi kilpirauhasen vajaa- tai liikatoiminta käytännössä tarkoittaa?

Yhteistyössä